Skip to main content

Dit probleem speelt nog steeds. Geregeld haperend beeld, daarna loopt het qua beeld en geluid niet gelijk. De tv-box reageert daarna niet meer op de afstandsbediening, waardoor ik het stekkertje even moet loskoppelen. Resetten helpt ook niet. En dat gebeurd meerdere keren per dag.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Marjella-bella Best Marjella  bovenstaande probleem beschrijft een issue icm met gebruik van de ECO stand of zonder gebruik daarvan.

Dit speel voornamelijk met LG toestellen en daar is een Work a round voor.

Wat jij beschrijf heeft daar niet echt iets mee te maken  en hoort in een ander topic thuis.

Er zijn er een aantal topics die haperingen en beeld issues beschrijven waar jouw verhaal vast en zeker in past.

Suc6


Hoi @Marjella-bella, welkom terug! We hebben even een eigen topic voor jouw vraag gemaakt.
Kun je toelichten hoe jouw TV ontvanger verbonden zit met de experiabox? Heb je dit met live TV én opnames/terugkijken? Gebruik je verder nog netwerkapparatuur?
Heb je je ontvanger al eens een frisse start gegeven?


Hoi @Marjella-bella, welkom terug! We hebben even een eigen topic voor jouw vraag gemaakt.
Kun je toelichten hoe jouw TV ontvanger verbonden zit met de experiabox? Heb je dit met live TV én opnames/terugkijken? Gebruik je verder nog netwerkapparatuur?
Heb je je ontvanger al eens een frisse start gegeven?

De ontvanger is aangesloten via de kabel op de modem. Er zit verder geen ander netwerkapparatuur tussen de modem en de tv ontvanger.

Het gebeurd voornamelijk met live tv. Ik heb de ontvanger al gereset, maar dat hielp niet.

Ik ben niet de enige met dit probleem, mijn ouders hebben ook deze problemen. En dat is nu al 2 week gaande.

Ik dacht eerst dat het door het warme weer kwam, maar nu denk ik dat er iets mis is gegaan met de laatste update.


Dat sluit wel een hoop uit inderdaad, Kun je je experiabox ook eens resetten? En heb je hierover ook al even met ons gebeld? Mijn collega's kunnen dan de lijn even uitlezen om te kijken of daar alles goed zit.

Je kunt hierover met ons bellen op 0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal


Ben met hetzelfde probleem bekend. Is iets van de laatste tijd.  Bij het kijken naar opname valt het beeld op zwart. De afstandbediening reageerd dan ook niet   heb al frisse start gedaan. Tv zit rechtstreeks op experia box aangesloten. Dit heeft te maken met kpn update. Voorheen nooitprobleem gehad. Graag oplossing kpn.