Skip to main content

Hallo,

 

Deze week klopt er niets van de gids van Comedy Central. Ik heb de itv kastjes van het stroom gehaald, modem gereset, maar zowel boven als in de woonkamer krijg ik de series niet goed door. ik heb gekeken op comedycentral.nl en de zender geeft beeld aan zoals de tv laat zien. maw fout moet ergens bij KPN zitten

Hallo @SanMarco ,

KPN maakt de inhoud van de gids niet zelf. De inhoud van de gids wordt ruim van te voren aangeleverd door de diverse TV-zenders. 

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een keertje wat wijzigt. 


Dank je voor je reactie.

 

Ik kan me voorstellen dat er enig verschil in kan zitten. maar comedy central maakt gebruik van horizontale programmering, het zelfde programma op het zelfde tijdstip elke doordeweekse dag. een incidentele fout is hier dus niet van toepassing, mijns inziens.

mocht het dan een incidentele fout zijn, kan daar naar gekeken worden dat de gids opnieuw wordt geladen? 


De gids klopt nog steeds niet met de programmering. 


Dus een “kleine” kortstondige storing kunnen we dus uitsluiten. Is er een medewerker van KPN of een Moderator die antwoord kan geven?

 


Moderator Erwin heeft in een ander topic een reactie gegeven : 

Helaas zijn wij in grote mate afhankelijk van wat de zender ons aanbied. Die geven hun programmering aan ons door en vervolgens publiceren wij die. 

Als er zaken uitlopen is dat vaak niet direct te corrigeren. Ik vrees dat ik hier geen pasklare oplossing voor heb. (behalve dan, mits dit kan, de programma's om de uitzending heen, ook proberen op te nemen.