Skip to main content
Beantwoord

Gids is aangepast

• July 15, 2020
  • 5 reacties
  • 313 keer bekeken

Waarom moest de gids veranderen. Eerst kon je 9 zender gelijk kijken wat je wilde opnemen en nu moet je het per zender gaan bekijken. Het wordt steeds beroerde met al die aanpassingen bij KPN. Laat staan wat goed was zou ik zeggen. Alle veranderingen zijn in dit geval zeker geen verbetering.  

Beste antwoord door Dennis Overbeek

@GidsHugo als je op gids drukt dan zie je de gids in beeld. Druk je weer op gids dan zie je de zenders onder elkaar staan. En dat houd de TV ontvanger dan vast. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@GidsHugo als je op gids drukt dan zie je de gids in beeld. Druk je weer op gids dan zie je de zenders onder elkaar staan. En dat houd de TV ontvanger dan vast. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Hugo, welkom hier. 

Heb je iets aan de tip van Dennis gehad?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@GidsHugo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Nieuwkomer
  • August 1, 2020

Ik ben het wel met GidsHugo eens hoor, wat goed is, is goed. Heb ik net alles aan mijn (bejaarde) ouders uitgelegd moeten we weer opnieuw beginnen 😔

Ingrid777
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2020

Precies het antwoord dat ik zocht. 👍