Skip to main content

In de gids blijft LIVE staan op eerdere uitzendingen. Ik geef aan in de gids NU en toch blijft LIVE staan op een uitzending die al lang is geweest.  Als ik dan op een zender druk Wat volgens de tijd bezig is krijg ik alleen de keuze of ik wil opnemen en dat wil ik niet ik wil gewoon kijken. 
jammer dat de app niet werkt, ook de gids gaat niet meer uit moet dan eerst de tv uitzetten en weer opnieuw aanzetten. Maak nu maar weer gebruik van het kastje en de aansluiting op HDMI. 
Ik heb een Samsung TV. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Wim171, wat jammer dat de app zoveel frustratie opleverde dat je maar weer via de ontvanger bent gaan kijken :slight_frown: Zou je de app eens willen verwijderen en daarna opnieuw willen installeren? Ik hoop dat alles daarna weer normaal werkt, zodat de ontvanger weer losgekoppeld kan worden, als dat je voorkeur heeft. Ben benieuwd naar je bevindingen, zou je willen laten weten of het opnieuw installeren geholpen heeft? :slight_smile:


Hallo Maja, heb de app opnieuw geïnstalleerd en het werkt. Ga het een paar weken proberen en als het goed blijft gaan stuur ik 1 kastje terug en ga ik mijn abonnement wijzigen naar 200 bits internet en 1 kastje. 


Ah, heel fijn dat dit geholpen heeft en top dat je hier zelf al mee aan de slag bent gegaan! :muscle_tone2::smiley:

 


Maja toch nog een vraag. 
Hoe kan ik het pluspakket starten op de app. 


Bedoel je het on demand gedeelte van het Pluspakket? Hier is in de app geen apart menu voor, maar je kunt het aanbod vinden bij ‘films’. Kan je eens kijken of je het daar kunt vinden? Mocht je dingen missen, zou je mij dan willen laten weten wát je precies mist?


Het aanbod van films en series in het pluspakket is groter. Het aanbod van films en series in de app is veel beperkter. 


Hmm ok, ik heb zelf niet een superjonge tv en kan de app niet gebruiken, ik kan dus niet met je meekijken. Heb je voor mij wellicht 3 voorbeelden van films en/of series die je via de ontvanger wél kunt zien, maar via de app niet? Als ik concrete voorbeelden heb, kan ik even aankloppen bij de ontwikkelaars van de app!


Via Internet al het antwoord gevonden bedankt voor de reactie. 
 

 


Ah, dus je ziet eerst alleen een selectie aanbevolen films en series en het volledige aanbod komt wel tevoorschijn als je via de filterknop gaat zoeken? Goed om te weten, bedankt voor het delen! :blush: Ben je nu helemaal tevreden en op de hoogte? Of heb je nog verdere vragen over het gebruik van de app?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere vragen hebt. Anders hoor ik het graag!