Skip to main content
Beantwoord

Gids op Interactieve TV

• April 28, 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

fringsyboy70
Helper
Forum|alt.badge.img
Ik vind t regelmatig vervelend dat de programmagids maar 4 dagen vooruit is in te plannen. Als er reclame voor een programma wordt gemaakt is dit vaak niet in te plannen omdat t langer dan 4 dagen vooruit is. Zet deze toch 7 of 10 dagen vooruit erin. Waarom doen jullie dit niet?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemorgen @fringsyboy70 . Ik begrijp dat het vervelend is dat je maar 4 dagen vooruit kan plannen. Helaas zijn we voor de TV-gids afhankelijk van een externe partij die ons dit aanlevert. Het is daarom op dit moment niet mogelijk om onze gids langer dan 4 dagen te vullen. Als een programma meerdere afleveringen heeft, kan je aangeven dat je het dagelijks/wekelijks wordt opgenomen door eenmalig een seriematige opname in te plannen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 30, 2019
Goedemorgen @fringsyboy70 . Ik begrijp dat het vervelend is dat je maar 4 dagen vooruit kan plannen. Helaas zijn we voor de TV-gids afhankelijk van een externe partij die ons dit aanlevert. Het is daarom op dit moment niet mogelijk om onze gids langer dan 4 dagen te vullen. Als een programma meerdere afleveringen heeft, kan je aangeven dat je het dagelijks/wekelijks wordt opgenomen door eenmalig een seriematige opname in te plannen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!