Skip to main content

Ik ben een trouw kijker van Stingray Classica. Ik wil graag bepaalde concerten opnemen, maar heel vaak klopt de Gids niet. D.w.z. er wordt een ander programma uitgezonden dan in de gids staat aangegeven en dan is de opname dus niet het concert wat ik had geprogrammeerd.

Is hier iets aan te doen?

Hallo @DiederikLJ, wat balen dat de gids vaak niet klopt. Denk je een bepaald programma/concert op te nemen, krijg je vervolgens iets anders voorgeschoteld. Ik ga hiervan melding maken. Heb je toevallig enkele voorbeelden qua programma met eventueel tijdstip die niet kloppen? @DiederikLJ 


Teleurstellingen in het verleden heb ik niet opgeslagen. Zal het voor een paar keer gaan bijhouden.

Maar op het moment dat ik dit schrijf (27-10, 13:50 uur) klopt het ook niet: Bach’s Sonate nr. 4 BWV 1017 zou uitgezonden moeten worden, maar er is iets heel anders (mogelijk de missa Pange Lingua van Josquin die voor 14:00 staat geprogrammeerd.


Het hele middag programma klopt niet, d.w.z. de concerten beginnen (veel) eerder dan in de gids staat, dus geprogrammeerde opnames mislukken altijd!


Dank voor de voorbeelden @DiederikLJ. Deze zijn doorgegeven aan de collega's die over de gidsinformatie gaan. 


Een voorbeeld is het Triple concert van Beethoven op 4 januari 2023 15:38. Is helemaal niet uitgezonden. Op de site van Stingray staat dezelfde programmering. Ik heb deze vraag ook op die site gezet. Het ligt dus niet aan de tv gids.