Skip to main content

Weet iemand of ik met het nieuwe kastje van KPN ook de gids anders kan instellen? Voorheen ging de tv gewoon door bovenin, zodat je een programma kon kijken en tegelijkertijd door de gids kon bladeren. Als ik nu de gids open, hoor en zie ik niets meer van de tv. 

Dat is raar @MLH-VD . Normaal heb je rechts bovenin het beeld en geluid van de zender waarvandaan je na de gids gegaan bent. Is dat bij jou niet zo? Wat zie jij rechts boven in de gids?


Een zwarte vlak, naast de informatie over het programma wat in de gids geselecteerd staat.


Hoi @MLH-VD, de zender hoort door te lopen als je de gids opent. Dit rechtsbovein zoals Joris62 ook aangeeft. 

Dit is dus zwart? Verder niets? Is dit nog steeds zo na een reset van de ontvanger


Ik heb de ontvanger uit het stopcontact gehaald en weer erin, nu werkt het naar behoren. De zenders schakelen nu ook sneller.

Nu het geluid nog... moet echt heel hard in vergelijking met de oude ontvanger. En Netflix moet nóg harder. 


De gids werkt. Dat is mooi. 

Verder heb je het geluid van de box wel op maximaal staan? Dit kun je doen door op het Google Assistent knopje te drukken en te zeggen: volume maximaal. Is het dan beter?


Dat heb ik gedaan inderdaad, maar helpt niets. Ook heb ik al het geluid geprobeerd met stereo of dolby, maar ook dit lijkt geen verschil te maken. 


Dan hebben wij alles langsgelopen. Dan is het iets wat bekend is. Wordt aan gewerkt. Hou ook de Product Updates in de gaten voor de verbeteringen. Er wordt constant gewerkt om het product nog beter te maken.