Skip to main content

Weer diverse storingen en straks werkte er amper nog iets en nu doet het knopje op de afstandsbediening om de gids te starten het niet meer?

Heb alles gereset (doet het systeem wel eens 2x per dag of ik moet het zelf doen), moet het kastje wel aantal keer aan/uit zetten en nu krijg ik geen gids. Kan het wel via het menu openen.

Goedemiddag @NicolevandenBroek62 en bedankt voor jouw bericht :)

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets in jouw situatie veranderd? Heb je de tv ontvanger ook al eens een frisse start gegeven? 


Ik werk als gids in het buitenland, ben nu in Brazilië en kijk al amper tv. Die paar avonden dat ik iets wil kijken, zou ik wel heel graag willen dat het werkt. Ik betaal volle bak abonnement voor iets waar ik amper gebruik van maak, buiten de Eu ook niet kan benutten en dan ook nog constant niet werkt.

Toen ik eergisteren vertrok? Werkte het nog steeds niet. Ben over paar weken even terug, dan kijk ik wel verder en zie ik wel welke problemen er dan weer bijgekomen zijn...erg vervelend.


Ik werk als gids in het buitenland, ben nu in Brazilië en kijk al amper tv. Die paar avonden dat ik iets wil kijken, zou ik wel heel graag willen dat het werkt. Ik betaal volle bak abonnement voor iets waar ik amper gebruik van maak, buiten de Eu ook niet kan benutten en dan ook nog constant niet werkt.

Toen ik eergisteren vertrok? Werkte het nog steeds niet. Ben over paar weken even terug, dan kijk ik wel verder en zie ik wel welke problemen er dan weer bijgekomen zijn...erg vervelend.

Helaas hebben we niet de rechten om ook buiten de EU televisie aan te bieden. Verder snap ik heel goed dat je wil dat het werkt, logisch! Zodra je terug bent in Nederland, zou ik de tv ontvanger die frisse start geven die ik eerder al aanraadde. Mocht dat het probleem onverhoopt niet verhelpen, dan denken we natuurlijk graag verder met je mee. Je kunt in dat geval ook altijd even bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


U bent serieus? Er is een ellenlange waslijst met problemen bekend bij jullie helpdesk. Heb ze zo ongeveer op speeddial staan! Onoplosbaar probleem na probleem. Er spelen zoveel issues, dat jullie het intern ook niet meer weten. Iedere x hoop ik, dat als ik na een paar weken terug kom? Dat een update storingen en problemen verholpen heeft. Dat is zelden het geval!

Per programma springt het nog steeds 3 seconden regelmatig over. Mijn tv kan niet aangezet worden met deze afstandsbediening, wel uit. Vorige kastje ging dat wel. Zappen mega traag. Hbomax die zichzelf aanzet. En nu geen gids. Ik dien dit contract uit en ben weg. Grote rotzooi is het.


Dat kon ik natuurlijk niet weten dat je bijna op speeddial stond bij onze helpdesk @NicolevandenBroek62. Ik zie nu dat je de nieuwe tv+ ontvanger in gebruik hebt, sommige klanten ervaren hier inderdaad nog wat problemen mee. Gelukkig geldt dit voor lang niet iedereen. Zodra je weer thuis bent, willen we natuurlijk graag met je meedenken richting een oplossing. Trek tegen die tijd even aan de bel zodat we dan verder kunnen kijken wat er in jouw situatie nodig is om alles goed werkend te krijgen. 


Nadat ik met de nieuwe kast ben ingelogd bij npo plus werkt mijn gids knop niet meer. Daardoor kan ik ook niet meer bij de instellingen en ook niet opnames terugkijken. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit oplos?