Skip to main content
Antwoord

Gifgroen beeldscherm als ik tv inschakel

• July 19, 2025
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn beeld is gifgroen als ik mijn kpn tv kastje inschakel. Wel geluid, geen beeld. Stekker er al uit gehad van de ontvanger, modum al een keer uitgezet. Alle stekkers gecontroleerd. Niets werkt. Laatste weigerde de afstandsbediening ook al dienst. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@MireilleU, een groen scherm is raar natuurlijk. Hoe groen moet ik dat voor me zien? Is er een groen geheel te zien, of is het bijvoorbeeld wel het menu maar met een groene gloed er overheen?

Heb je ook andere dingen op de tv aangesloten, of een andere tv in huis waarmee je kunt proberen of het daar ook op speelt? Indien mogelijk met een andere kabel.

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij kunnen meedenken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 19, 2025

Beste ​@MireilleU welk merk en type tv-decoder heb je van KPN i.n bruikleen?

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • July 19, 2025

@MireilleU De stekkers van de HDMI kabel aan TV en TV box zijde even stevig aandrukken.  Anders een ander HDMI kabel gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2025

Beste ​@MireilleU welk merk en type tv-decoder heb je van KPN i.n bruikleen?

Arris VIP5202

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2025

@MireilleU De stekkers van de HDMI kabel aan TV en TV box zijde even stevig aandrukken.  Anders een ander HDMI kabel gebruiken.

Stekkers al gecontroleerd zoals je kon lezen. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 22, 2025

Welkom op de community ​@MireilleU, een groen scherm is raar natuurlijk. Hoe groen moet ik dat voor me zien? Is er een groen geheel te zien, of is het bijvoorbeeld wel het menu maar met een groene gloed er overheen?

Heb je ook andere dingen op de tv aangesloten, of een andere tv in huis waarmee je kunt proberen of het daar ook op speelt? Indien mogelijk met een andere kabel.

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij kunnen meedenken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2025

Het beeldscherm was kikkergroen/hulkgroen. Geen beeld, wel geluid. Met de terugbelafspraak hebben we het opgelost met een reset.

Jasper van KPN
Moderator

Dat is wel heel erg groen inderdaad, ik snap je gifgroene term helemaal. Gelukkig is het met een reset opgelost! Ik ga er vanuit dat het ook weg blijft nu, en je zonder problemen kunt blijven kijken.