Skip to main content

 1/2jaar geleden glasvezel besteld was toen nog in aanleg zou er snel komen, maar na 3mnd was het eindelijk gekomen, toen begon de ellende constant gebeld wanneer de glasvezel werd aangesloten. Elke keer werd gezegd dat de glasvezelkastje nog niet geplaatst is maar dit was wel gedaan, eindelijk kwam een monteur de glasvezel verbinden. Na 1mnd storing aan ons glasvezelkastje(rode licht brandde) aantal malen weer gebeld. Monteur eindelijk gekomen, hij kreeg de verbinding niet gemaakt maar ik stond erop dat ik wel een verbinding met het internet/tv wilde hebben zo doende heeft hij de koperen kabel verbinding aangesloten en is toen weggegaan. Ik belde waarom de storing niet was verholpen van ons glasvezelkastje, als antwoord kreeg ik dat ik geen glasvezel heb dat is toch raar 1mnd glasvezelverbinding gehad en na de storing is ons glasvezelaansluiting verdwenen. Dit duurt nu al 3mnd, regelmatig gebeld en foto's gestuurd dat weldegelijk het glasvezelkastje in ons meterkast hangt, weer regelmatig gebeld naar KPN netwerk en Walcom, werd van de kastje naar de muur gestuurd niemand wist wat. Bij ons is de maat vol we willen van het contract af omdat KPN niet zijn afspraken nakomt wij zij niet de enige in ons appartementen-complex in de Snijderskazerne te Nijmegen die zoveel problemen ondervinden met KPN

Bij ons is het ook bagger! 1/2jaar geleden glasvezel besteld was toen nog in aanleg zou er snel komen, maar na 3mnd was het eindelijk gekomen, toen begon de ellende constant gebeld wanneer de glasvezel werd aangesloten. Elke keer werd gezegd dat de glasvezelkastje nog niet geplaatst is maar dit was wel gedaan, eindelijk kwam een monteur de glasvezel verbinden. Na 1mnd storing aan ons glasvezelkastje(rode licht brandde) aantal malen weer gebeld. Monteur eindelijk gekomen, hij kreeg de verbinding niet gemaakt maar ik stond erop dat ik wel een verbinding met het internet/tv wilde hebben zo doende heeft hij de koperen kabel verbinding aangesloten en is toen weggegaan. Ik belde waarom de storing niet was verholpen van ons glasvezelkastje, als antwoord kreeg ik dat ik geen glasvezel heb dat is toch raar 1mnd glasvezelverbinding gehad en na de storing is ons glasvezelaansluiting verdwenen. Dit duurt nu al 3mnd, regelmatig gebeld en foto's gestuurd dat weldegelijk het glasvezelkastje in ons meterkast hangt, weer regelmatig gebeld naar KPN netwerk en Walcom, werd van de kastje naar de muur gestuurd niemand wist wat. Bij ons is de maat vol we willen van het contract af omdat KPN niet zijn afspraken nakomt wij zij niet de enige in ons appartementen-complex in de Snijderskazerne te Nijmegen die zoveel problemen ondervinden met KPN

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


@Sammy2022

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen.


Hoi @Sammy2022 Welkom op het forum.

Erg spijtig dat dit allemaal zo chaotisch verloopt.  Ik heb je dossier er bij gepakt en zie een lange lijst van aantekeningen.  Er is gisteren ook nog contact geweest zie ik.

Alles wat ik je kan vertellen is dat er een actief ticket voor jou is.  De planning is 2-2 wordt opgeleverd. Dan staat er ook een monteur gepland.  Meer kan ik er helaas niet over zeggen.