Skip to main content

Hallo,

 

ik probeer net glasvezel internet uit te zoeken i.c.m. 4k televisie, maar dat is niet mogelijk?

heeft dit te maken met het nog niet up to date zijn van de vip5202???/ alle klachten die daaromtrent bekend worden?

Hoi @joren112. Allereerst excuses voor mij late reactie. Ik heb dit topic per ongeluk over het hoofd gezien. Heb je inmiddels al een antwoord op deze vraag? Wanneer je op KPN.com jouw postcode invult krijg je de mogelijkheden te zien. Als je wilt dat ik het voor je uitzoek, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 


Hoi @joren112. Allereerst excuses voor mij late reactie. Ik heb dit topic per ongeluk over het hoofd gezien. Heb je inmiddels al een antwoord op deze vraag? Wanneer je op KPN.com jouw postcode invult krijg je de mogelijkheden te zien. Als je wilt dat ik het voor je uitzoek, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 


Reageer