Skip to main content

Ik heb aansluiting voor glasvezel maar KPN zegt dat deze niet in mijn woning aanwezig is. Deze is al jaren geleden in mijn huis aangesloten alleen heb ik hier nooit gebruik van gemaakt omdat ik destijds al bij Telfort was aangesloten. Waarom kan ik nu, ondanks de aanwezige aansluiting, hiervoor dan niet verbinding maken via KPN?

Mogelijk omdat het glasvezel aansluitpunt niet door Reggefiber/KPNNetwerkNL is aangelegd maar door bv Cogas, Delta Fiber of een andere partij waarop KPN geen diensten levert.

Wat staat er op het glasvezel aansluitpunt? Een foto plaatsen mag ook. Dan kunnen we uitsluitsel geven.


Deze is destijds aangelegd door Caiway meen ik mij te herinneren maar weet dit niet meer zeker, al te lang geleden. Ik heb een foto geüpload.


Deze is destijds aangelegd door Caiway meen ik mij te herinneren maar weet dit niet meer zeker, al te lang geleden. Ik heb een foto geüpload.

Daar levert KPN niet over. Je kunt dan alleen een abonnement nemen bij Caiway en waarschijnlijk ook bij Solcon. Mogenlijk ook bij Online. Maar niet bij KPN.