Skip to main content

Ikzelf blijft het vragen  waarom zijn bij ons de glasvezel zenders weg. ze staan niet meer in de gids. en hebt de zenders niet verborgen. ik vindt het vreemd 🤔

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Wat is jouw download- en uploadsnelheid gemeten vanaf een bekabeld aangesloten PC?

Welke TV ontvanger heb je en welke firmware versie (NMC en html) draait die?


Klopt het dat jouw upload snelheid veel lager is dan jouw download snelheid?

Als dat namelijk zo is, dan lijkt het er op.dat er een VDSL profiel actief is op jouw aansluiting.

Dat is dan iets waar een moderator van KPN naar zou moeten kijken.


Ik zal het vragen aan een moderator om er naar te laten kijken. de drie 4k zenders doen het wel het is geen Ramp maar toch vervelend en raar 🤔😀👍


Ikzelf hoopt dat dat er door een moderator naar gekeken wordt ik wacht af ik weet dat het druk is. 🤔


@cornelis48, Wat zijn de uploadsnelheid en de downloadsnelheid van jouw aansluting?


Ik heb geen idee ikzelf kan het ook niet meten.alles doet het gewoon behalve de glasvezel zenders .ik wacht wel een moderator af die kunnen ons aansluiting meten.ik kan een hoop zelf maar dat helaas niet 🤔


Ik heb geen idee ikzelf kan het ook niet meten.alles doet het gewoon behalve de glasvezel zenders .

Dat kan je meten via deze site (klik).


Goedemiddag beste Shyrin.eerst een gelukkig Nieuwjaar 2021 .ja wij zij naar een hussel abonnement over gegaan met twee keer Arris 4k 5202 de drie 4k zenders hebben we .en hebben een glasvezel aansluiting al zeker bijna 4jaar daar om vind ik het zo raar. maar ik vertrouw erop dat het weer goed komt we hebben een hele lager internet verbinding. Nooit gehad zin,s over gang naar hussel abonnement 4k 🤔

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Vorige week waren hier de glaszenders ook verdwenen na een herstart van ons tv kastje zxv8001.

Daarna heb ik een herinstallatie van de software gedaan en was alles gelukkig weer goed.


Het is zo jammer dat @cornelis48 niet even de down- en uploadsnelheid vermeldt die hij nu op zijn aansluiting heeft. Dat zou misschien een hoop duidelijk kunnen maken.

Dus @cornelis48, doe die meting via deze site en plaats hier even de down- en uploadsnelheid.


DAT is bij ons niet gelukt ik heb als op nieuwe software gedownload  glasvezel kasje uit  de Experia box v10 op nieuwe gestart. Het haalt niets uit de glasvezel zenders blijft weg 🤔


@cornelis48, waarom kom je nu toch niet met die down- en uploadsnelheid?!


Ik probeer het maar lukt niet gŕrrrr


Ik probeer het maar lukt niet gŕrrrr

Waar loop je dan tegenaan?


Ik wil het naar je zenden maar lukt niet. Misschien via watap


Hoi @cornelis48 en ook een heel gelukkig Nieuwjaar gewenst, dank je wel! :blush: Je merkte het al zelf op: het is momenteel heel erg druk op het forum. Je reactie onder een ander topic heb ik met dit topic samengevoegd en de andere topics die je geopend hebt met dezelfde vraag heb ik verwijderd: dat scheelt een klein slokje op een borrel. Omdat een andere klant een soortgelijk probleem heeft gehad, pak ik jouw topic nu op, voor in de toekomst: we werken in volgorde van binnenkomst! :wink:
Gek dat de Glas HD zenders ineens niet meer zichtbaar zijn… Het is essentieel voor mij om te weten welke snelheid je technisch daadwerkelijk haalt. Wil je dat checken via de link die @wjb al gestuurd heeft? Op basis daarvan kan ik verder met mijn analyse!

​​​
​​


het lukt mijn niet gŕrrr🤔


Ik wil het naar je zenden maar lukt niet. Misschien via watap

Je hoeft me niets te zenden, gewoon hier even melden wat jouw down- en uploadsnelheid zijn.

Iets als "Mijn downloadsnelheid is x Mbps en mijn uploadsnelheid is y Mbps".


Goedemiddag het valt mijn op dat wij een lager glasvezel internet hebben  .hier door kunnen wij niet de glasvezel zenders kijken. die zijn niet meer in de gids en hebben ze niet verborgen. Hier ons snelheid. DOWNLOAD 47.4 EN upload 78.5 .ik hoop dat het weer goed komt met de glasvezel zenders die weg  zijn 🤔

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Het is essentieel voor mij om te weten welke snelheid je technisch daadwerkelijk haalt. Wil je dat checken via de link die @wjb al gestuurd heeft? Op basis daarvan kan ik verder met mijn analyse!​​

Zie dit bericht van @cornelis48.


Dank @wjb! Deze snelheden heeft hij inderdaad ook doorgegeven in een privéberichtje. Ik heb een melding gemaakt voor een achterliggende afdeling: ik wil graag dat zij met meekijken om het op te lossen. Heb je een aantal dagen geduld, @cornelis48? Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten! Als jij nog vragen hebt, reageer je dan in dit topic?


Ik heb een terugkoppeling ontvangen, @cornelis48. Jouw iTV profiel is nu aangepast, wil jij controleren of de Glas HD zenders nu wel weer beschikbaar zijn en dat hier laten weten?


Goedemiddag Shyrin ze staan er nog niet bij .ik zal straks even een Reset gegeven. dan hoor je nog van mijn  sorry voor late reactie ik was in ziekenhuis. Morgen ook weer ziekenhuis maar je hoort van mij of ze er bij staan groetjes cornelis48 🙂😉


😄ja ze zijn terug alle glasvezel zenders heel hartelijk bedankt de 4k zenders zijn nu ook beter. wij zijn er erg blij mee. nog maals dank. 😃👍👍💐


Ah top! 👍🏾
Heel graag gedaan! Bedankt voor jouw geduld en sterkte in het ziekenhuis! 💪🏾🍀