Skip to main content

Na 4 maanden werd eindelijk mijn glasvezel aangesloten.

Tenminste dat dachten wij.

Komen een paar klungels het sprietje wat voor de de deur lag aansluiten naar de tv.

Tenminste dat dachten wij.

Want zij mochten geen gaatje boren in de vloer van de woonkamer waar het kabeltje door heen moest.

Opdracht van KPN zeiden zij.

Maar er was vier maanden geleden iemand die vertelde waar de aansluiting moest komen en wel bij de TV.

Dit gezegd tegen de monteurs.

Die man had totaal geen verstand er van want het kastje moest in de meter kast.

Dus nu zit het kastje in de meterkast en zes meter verder staat mijn tv.

Dus het kabeltje moet over de vloer door de gang en kamer naar de tv.

Dit omdat die twee klungels geen gaatje va 6 mm door de vloer mochten boren.

Dan hebben ze van mijn nieuwe tegels die pas waren gelegd er 1 helemaal stuk gemaakt met de koevoet en de andere die er uit is gehaald zo erin gelegd dat je er over valt als je naar binnen gaat.

Wij hebben de klungels er op aan gesproken maar zij mochten het niet anders doen werd ons gezegd.

Nu hebben wij er een monteur over aangesproken en die vertelde ons dat die mannen het aan hadden moeten leggen zoals de man die langs is geweest het heeft aangegeven.

Ze zouden dan ook de kruipruimte in moeten? Dat is het echte probleem dan waarschijnlijk. Daar moet je een apart papiertje voor gehaald hebben om dat te mogen doen tegenwoordig. Veel monteurs hebben dat papiertje niet. En willen het ook helemaal niet hebben.


Wij hebben geen kruipruimte maar een loopruimte onder de vloer


Deze is 140 cm hoog


En om onder de meterkast te komen moeten ze toch er onder


Hoi Veenker, welkom hier. 

Dat zijn dan monteurs van Netwerk NL geweest. Dit kogen ze inderdaad niet doen, zomaar boren. Het is niet zozeer onwil, het heeft met de verzekering te maken. Mochten ze een kabel of een leiding raken. 

Is het geen idee om een netwerkkabel vanaf de meterkast naar de woonkamer te trekken door de loopruimte? Dan kun je zelf een gaatje boren door de vloer. Dan kun je de Experiabox daar neerstten. 


Goedenavond,

Ik denk niet dat ik de persoon ben die het moet aanleggen toch.

Maar dan neem ik wel een andere provider.

Ook wil ik dat ze een tegel vergoeden en een tegel er goed in leggen want daar struikel je gewoon over.


En oh ja ze moesten het in de kamer aansluiten daar was drie maand geleden iemand voor geweest om te bepalen waar het aangesloten moest worden.

De monteurs vertelden dat die mensen er totaal geen verstand van hadden.

Maar mijn zoon is planner van kpn en die heeft een klacht ingediend bij kpn.

En ze hadden het wel in de kamer aan moeten leggen 

 


Dat laat ik dan aan jou over, ik verwacht echter dat er geen provider is die dit via de vloer laat doen. Daar kan ik me echter in vergissen. 

Wat de tegel betreft, heb je daar een foto van? Dan kan ik dit voor je doorzetten hier naar de juiste afdeling. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Dus ze mogen wel boren


Dus ze mogen wel boren

KPN monteurs in ieder geval niet. 


Dus wel want dat is door kpn bevestigd


Ik weet niet wie dat tegen jou heeft gezegd, dat is helaas wel verkeerde informatie. Waarvoor mijn excuses. De monteurs van KPN horen niet door muren of vloeren te boren.Â