Skip to main content

vanaf dinsdag, 16 maart heb ik geen tv beeld, geen internet, geen vaste telefoon aansluiting. Glasvezelbreuk is woensdag geconstateerd. Vandaag, 23 maart wordt ik opgebeld om een afspraak te maken om het probleem op te lossen neem ik aan. Ik mis helaas dit telefoontje en er wordt me gevraagd terug te bellen. Op dit nummer 0183 6100 11 wordt eerst gezegd dat ik de eerstwachtende ben en na een minuutje wordt gezegd dat er nu niet gewerkt wordt en wordt de verbinding verbroken. Help weer 08000402 gebeld maar na een uitgebreide uitleg begrijp ik dat deze medewerker niks voor me kan doen. Het is zo vervelend zonder vaste telefoon kan ik niet met mijn afasie mevrouw, die ik dagelijks bel, bellen omdat ze mij niet door mijn mobiele telefoon verstaat. Ook tv kijken gaat met de leen digitenne met gammele aansluiting niet fijn. 

Hoi @Marie47, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nu zonder diensten zit! Dank dat je jouw forumprofiel alvast hebt ingevuld. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken. Omdat het om een glasvezelbreuk gaat moet dit door KPN NetwerkNL worden hersteld. Zij zijn de netwerkbeheerder. Ik zie dat dit nu voor morgenmiddag gepland staat. De verwachte begintijd is tussen 14:00 en 15:00 uur. 


Erik wat fijn dat je reageert zodat ik kan zien dat er inderdaad iemand komt. Dit is dus de goede manier om aan informatie te komen, goed om te weten. Normaal krijg ik bericht via Berichten in mijn mobiel als er een monteur komt. Nog steeds niks gehoord was ik bang dat er iets mis was gegaan. Wel raar trouwens dat, toen ik gisteren, dinsdag, om 10 uur in de ochtend belde en van drie naar twee wachtenden vooruit was gegaan op nummer 0183 6100 11 er plots een bandje kwam: momenteel is er niemand bereikbaar, u kunt bellen op werkdagen tussen 8 - 18.00 (zoiets). Uiteindelijk lukte het wel een afspraak te maken via 0183 6100 21, het nummer waardoor ik gebeld was maar waar, nadat ik van twee wachtenden naar 1 wachtende was gegaan, de verbinding steeds werd verbroken.

Kortom, bedankt, je laat de zon die nu schijnt ook voor mij schijnen!!!


Het is nu 15.57 uur en nog niemand te zien, ook niet buitenbij het kastje van KPN. Erik, ik was nog wel zo blij was dat er eindelijk iemand zou komen tussen  14.00 en 15.00 uur. Ik zit meer dan een week met de ellende. Het probleem wordt toch wel opgelost?


Dag @Marie47, Ik zie dat de starttijd inmiddels is verschoven van tussen 14:00uur-15:00uur naar tussen 14:00-18:00uur. Ja, natuurlijk gaat het opgelost worden. We zijn op dit moment alleen afhankelijk van de netwerkbeheerders. Het moet wel heel gek lopen wil het niet opgelost kunnen worden.


Lisa, helaas is het nog niet opgelost en heb ik helaas voor niks zitten wachten vanaf 12.00 uur (was me eerst doorgegeven) tot nu. Er schijnt nog een breuk, dat belde de monteur me net door, die gaat hij morgenochtend proberen op te lossen. Weer thuis blijven voor, ik hoop nu toch echt, op de oplossing. 


Dat hopen wij uiteraard ook, het ligt in ieder geval bij de juiste partij! Geef je ons een update als de monteur langs geweest is?


Shyrin, wat een leuke, aparte naam en ik zal jullie op de hoogte houden. Ik ben heel blij met dit contact. Iets anders is en wat me laat schrikken: gisterochtend en, zojuist weer, krijg ik via SMS (?) bericht dat mijn gratis weekbundel 100 GB verlopen is. Door de telefoon zegt men dat ik toch nog genoeg bundel heb want ik kan niet op de computer werken, zoals nu, zonder mijn mobiele hotspot aan te zetten. Meteen maar meld ik dat ik wel blij ben dat ik niet meer ‘s-nachts berichten van KPN krijg over bijv. mijn abonnement, dat was zeer irritant. Werk ze en tot later!


Dank voor het compliment! :blush: De 100GB bundels zijn een week geldig: ik zie dat er inderdaad 2 komen te vervallen (per 26 en 27 maart) en dat er nog 1 over is: 100GB tot en met 02 april 2021. Als deze bundel voor 02 april op is en (worst case scenario) de storing is nog niet opgelost, vullen wij de bundel gewoon voor je aan! 
Fijn dat de notificaties nu uitgeschakeld zijn: midden in de nacht is ook iets teveel van het goede! Tot later!


Helaas, Shyrin, ook vanochtend, net als gisteren afspraken afgezegd en de hele middag voor niks op de monteur gewacht. Hij had me nog zo beloofd in de ochtend te komen. Voor de zekerheid heb ik weer een afspraak iets later verschoven voor het geval de monteur aan het einde van de ochtend kwam. Net weer opgebeld en nu wordt geprobeerd of hij nog snel kan komen. Dit is wel een slechte firma om mee af te spreken. Tot later maar ik heb niet veel goede moed meer.


Bedankt voor de update @Marie47, wat balen zeg! Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten. Houd ons op de hoogte!


Thomas, en alle anderen die me zo aardig door al dit gedoe heen hebben geholpen, alles werkt weer. Het ging niet zonder slag of stoot. Veel snel heen en weer, ook tussen de reparatie door, gefietst om de monteurs, die een andere tijd hadden doorgekregen en de weg moesten zoeken hun werk te laten doen. Ik hoop jullie niet meer lastig te hoeven vallen. Werk ze en voor overmorgen fijn weekend, of werken jullie dan ook door? en hartelijke groeten!!!


Wat ontzettend fijn dat alles weer werkt, @Marie47! Mocht je in de toekomst tegen vragen aanlopen, neem dan gerust opnieuw contact op via het forum. We helpen je graag verder. :smile:  Ik wens jou, namens ons allen, ook een fijn weekend toe. :green_heart:


Forumteam, tot mijn verrassing ontving ik zaterdag een echt mooi boeket, bedankt daarvoor! Ga zo door met jullie goede en vriendelijke hulp aan allen die jullie nodig hebben.