Skip to main content

Goedeavond,

Het lijkt mij wel zo netjes als men daar bericht over krijgt.

Ik heb nl sinds vandaag zender 1472 niet meer en heet Go-tv en is een zender waar je clips zit met oude liedjes van vroeger, iets wat ik erg leuk vond.

Erg jammer dit en waarom hoort men daar niets over dmv een mail en wat is de reden

 

Mvg

Alex

Hoi @almere67, ik ben even voor je op zoek geweest maar kan er zo geen interne informatie over vinden.
edit: verkeerde, niet relevante info verwijderd


Hoi @almere67, ik ben even voor je op zoek geweest maar kan er zo geen interne informatie over vinden.
edit: verkeerde, niet relevante info verwijderd

Hoi Thomas,

Dank je voor je reactie.

Wat ik zo raar vindt is dat dit toch een forum is van de kpn en dus dit soort berichten hoort te lezen.

Zo ja waarom hoor ik op jou na dan helemaal niets hierover.

 

gr


Hoi @almere67, ik was wat kort door de bocht vrijdag! Vanochtend ben ik hier nog achteraan geweest en de zender is nog gewoon actief!
Echter doet je naam vermoeden dat je in Almere woont, omdat GO-RTV een lokale zender is kun je deze daar niet ontvangen!

Op deze pagina kun je met je postcode checken welke regionale zenders je kunt ontvangen.


Hoi @almere67, ik was wat kort door de bocht vrijdag! Vanochtend ben ik hier nog achteraan geweest en de zender is nog gewoon actief!
Echter doet je naam vermoeden dat je in Almere woont, omdat GO-RTV een lokale zender is kun je deze daar niet ontvangen!

Op deze p

Hoi @almere67, ik was wat kort door de bocht vrijdag! Vanochtend ben ik hier nog achteraan geweest en de zender is nog gewoon actief!
Echter doet je naam vermoeden dat je in Almere woont, omdat GO-RTV een lokale zender is kun je deze daar niet ontvangen!

Op deze pagina kun je met je postcode checken welke regionale zenders je kunt ontvangen.


Hoi Thomas.

Foutje van mij, had moeten zeggen dat ik uit Almere kom.

De link die je geeft kom ik niet uit maar tis gewoon raar, heb deze zender al jaren.

Ik ga is een x naar de kpn winkel

Bedank voor al je moeite

Gr

 

agina kun je met je postcode checken welke regionale zenders je kunt ontvangen.

 


Ben je onlangs overgezet naar het nieuwe menu?

In het oude menu (en platform) werkte de postcodefilter voor regionale en lokale zenders niet optimaal. Daardoor kan het zijn dat je zenders had die je eigenlijk helemaal niet had moeten hebben.
Via het nieuwe platform werkt dit (helaas) wel goed. KPN mag lokale zenders alleen doorgeven in de gemeenten waarvoor hun uitzendvergunning ook geldig is (dat ging onder oude menu/platform dus niet helemaal goed).

Je kunt Go-RTV overigens wel via internet zien en horen: https://www.go-rtv.nl/ .

(wel apart, ik vind ook een RTVGO maar dat lijkt een hele andere zender)


Ben je onlangs overgezet naar het nieuwe menu?

In het oude menu (en platform) werkte de postcodefilter voor regionale en lokale zenders niet optimaal. Daardoor kan het zijn dat je zenders had die je eigenlijk helemaal niet had moeten hebben.
Via het nieuwe platform werkt dit (helaas) wel goed. KPN mag lokale zenders alleen doorgeven in de gemeenten waarvoor hun uitzendvergunning ook geldig is (dat ging onder oude menu/platform dus niet helemaal goed).

Je kunt Go-RTV overigens wel via internet zien en horen: https://www.go-rtv.nl/ .

(wel apart, ik vind ook een RTVGO maar dat lijkt een hele andere zender)


Hoi PeterG,

Nee er is niets veranderd in mijn menu, Go-tv staat altijd op kanaal 1472 en als ik dat nu intik kom ik uit op mijn laatste kanaal en dat is kanaal 1395 en is radio lelystad.

Gr