Skip to main content

Hallo 

 

Ik heb al paar dagen problemen met vooruit kijken van goede tijden slechte tijden bij videoland via kpn waarom word het niet bijgewerkt ? Maandag staat er niet op dinsdag staat er niet op vorige week stond vrijdag er niet op.! En de volgorde klopt ok niet 15 dec blijft iedere x achter de laatste geüpdate dag staan kan dit opgelost worden aub?? dit is nu al dag 3 dat ik weer zit te balen omdat weer niet kan terug kijken nu 

Mvg Linda 

Beste @Linniejj 

Er zijn wat problemen met de aanlevering van video’s en programma’s van Videoland, deze worden geleverd door RTL Nederland. En daar gaat het juist mis, KPN en RTL zijn dit probleem aan het oplossen. Maar het komt goed! 😉👍🏼


Ok dank u voor de informatie dan wachten we nog maar even af.

 

Mvg Linda 


Hier bijna hetzelfde probleem, wanneer word dit opgelost? Zwaar irritant dit... 


Hoi Joyce 

 

Ik heb gisteren 2 min me modem en tv kasje de stekker eruit getrokken dat heeft bij mij geholpen er is een update geweest blijkbaar bij videoland, die hij niet pakt zo. dus meschien kan je dat proberen denk dat je anders lang kunt wachten en er niks gebeurd 😉 hoop dat je wat aan hebt 🙂


Oh dat ga ik meteen proberen, laat zo nog wel iets horen... 


@Linniejj  en @Joyce112 Ik heb het even voor jullie nagekeken. De afleveringen t/m tweede kerstdag van GTST staan in Videoland. Door het gebruik van een andere titel staan de afleveringen niet op de reguliere wijze gesorteerd. Je vindt deze afleveringen door in series naar GTST te gaan, dan even door de lijst scrollen om de juiste aflevering te vinden.:relaxed:


Bedankt voor je antwoord, ik heb ze gevonden. En ik heb alles ff uit gehad en weer aangezet dus daar kan het misschien ook wel aan liggen.. Fijne feestdagen! 


 Fijn dat je er wat aan hebt gehad 😁 

Fijne feestdagen 

Gr linda 


En nu? Nu staan er helemaal geen nieuwe aflevering meer op. Hij gaat maar tot 31 december… weet iemand hoe dit komt? 


Heb het zelfde probleem:confounded: is een grote puinhoop! heb videoland alleen daarvoor afgesloten maar kunt betalen en kijken gaat iedere x niet. Ben er wel beetje klaar mee duurt al weken dit gedoe 


Echt slecht! Maar ik lees dat op Videoland via internet er ook andere films en series worden aangeboden dan via het kpn kastje zeg maar. Kan iemand kijken of dit misschien klopt? Ik kan namelijk niet inloggen online op Videoland, heb jij ook dat probleem Linnie?


Of dat zo is weet ik niet, maar dat je niet kunt inloggen klopt want je hebt geen inlog gegevens omdat het via kpn loopt volgens mij, maar ik vind wel meer een irritatie factor zo via kpn want je kunt ook nooit zoeken moet altijd persee naar series gaan en dan helemaal naar onder scrollen naar de G kunt nooit zo  intikken dat je er gelijk bent das via videoland wel maar als ik vanavond niet kan kijken zeg ik het op zo dan doe ik het via videoland zelf want word hier ok niet goed van 😬


Er is inderdaad iets niet goed gegaan en ze worden opnieuw geleverd door Videoland. Ik ga er vanuit dat dit z.s.m. wordt opgelost. 


Is al weken niet goed het blijft duren😖 ik heb het opgezegt ben er wel klaar mee. kijk nu via videoland zelf veel beter.

Mvg linda 


Reageer