Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv? Graag zou ik hier advies in willen en kijken naar de mogelijkheden. Alvast bedankt. kunt u mij een bericht sturen. Mijn gegevens zijn Renate ****

 

Groetjes,

 

Renate 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ha @Renatedjeslinn, welkom! Altijd goed om te kijken of je pakket nog bij je past. Via MijnKPN kan je precies zien wat je hebt en waar je het naar aan kunt passen. In jouw geval kan je je tv opzeggen: dat scheelt dan 10 euro per maand. Je kunt deze wijziging ook meteen doorvoeren als je dat zou willen! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. 


Hallo @Renatedjeslinn ,

Als je het TV-pakket het uitgezet, heb je eventueel een gratis alternatief voor de NPO-zenders. Ideaal voor als je bijna geen TV kijkt. Lees er hier meer over:  

 


Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv? Graag zou ik hier advies in willen en kijken naar de mogelijkheden. Alvast bedankt. kunt u mij een bericht sturen. Mijn gegevens zijn Renate ****

 

Groetjes,

 

Renate 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Welkom op het forum.

Zoals je ziet helpen klanten van KPN elkaar op het forum (bij andere fora is dat ook zo).

Dus “bij jullie” klopt niet.

 

Naar welke zenders kijk je meestal (ook al is het weinig?).

Ik zat te denken aan Digitenne als alternatief, maar zag dat dat € 18,-- per maand kost. Dus dat is helaas geen alternatief. 


Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv?

En internet? Gebruikt u dat ook nog?


Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv?

En internet? Gebruikt u dat ook nog?

 

Hele goede, daar kan hij de standaard NPO zenders ook op kijken. 


Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv?

En internet? Gebruikt u dat ook nog?

 

Hele goede, daar kan hij de standaard NPO zenders ook op kijken. 

Nou ja ... waar het mij om gaat: die 50 euro is vast niet voor tv alleen. TV kost maar 10 euro en 5 euro voor elke extra ontvanger. Geen 50 euro dus, tenzij er 9 tv ontvangers zijn …

Iemand suggereerde hier al digitenne. Dat kost 18 euro. Is duurder, maar daar heb je geen internet voor nodig.


Haal je TV eruit, dan heb je voor 42,50 alleen internet via KPN Hussel.

En "Digitenne" zonder abonnement is helmaal gratis. Dan kijk je naar de NPO-zenders en de regionale omroep. 

Voor veel mensen is dit voldoende. Scheelt toch weer tien euro per maand. 

    


Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv?

En internet? Gebruikt u dat ook nog?

 

Hele goede, daar kan hij de standaard NPO zenders ook op kijken. 

Nou ja ... waar het mij om gaat: die 50 euro is vast niet voor tv alleen. TV kost maar 10 euro en 5 euro voor elke extra ontvanger. Geen 50 euro dus, tenzij er 9 tv ontvangers zijn …

Iemand suggereerde hier al digitenne. Dat kost 18 euro. Is duurder, maar daar heb je geen internet voor nodig.

 

Je kan ook geen los tv abonnement bij KPN nemen, altijd in combinatie met internet.


 

Je kan ook geen los tv abonnement bij KPN nemen, altijd in combinatie met internet.

Jawel,digitenne


Juist, digitenne. Voor 18 euro TV kijken in plaats van voor 50 euro. Maar dan heb je dus geen internet. Vandaar de vraag: word internet überhaupt gebruikt?


 

Hallo,

 

Ik heb abonnement bij jullie tv en gsm. 

Nu betaal ik per maand voor tv € 50 en nog wat. Kan dit niet goedkoper want ik kijk nauwelijks tv? Graag zou ik hier advies in willen en kijken naar de mogelijkheden. Alvast bedankt. kunt u mij een bericht sturen. Mijn gegevens zijn Renate ****

 

Groetjes,

 

Renate 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Aannemende dat je nog wel internet houdt:

Als je voornamelijk naar de Nederlandse zenders kijkt, is NL Ziet misschien een voordeliger alternatief: € 7.95 per maand. Je ontvangt NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, SBS 6, Net 5 en Veronica. Je kunt live kijken, terug en vooruit kijken. Makkelijk en zonder gedoe met kastjes, kabels, ontvangers en langlopende abonnementen.

https://www.nlziet.nl/nl/?gclid=EAIaIQobChMIwujNk47y9AIVrfjVCh0cNA-REAAYASAEEgIG8fD_BwE
Doe ik ook. Verder heb ik schotel, waarmee ik honderden zenders gratis kan ontvangen. 

Goedkoper is NPO Start Plus: € 2.95 per maand. Kan zelfs gratis, maar dat heeft dan z’n beperkingen. 

https://service.npo.nl/onderwerp/npo-start-plus#verschillende-abonnementsvormen

Genoeg mogelijkheden dus.
 


 

Je kan ook geen los tv abonnement bij KPN nemen, altijd in combinatie met internet.

Jawel,digitenne

 

Sorry, je hebt gelijk.

Ik bedoelde ook met Koper en Glas.