Skip to main content

Mijn buurman vertelde mij dat hij als compensatie een mail van kpn heeft gehad waar in stond dat hij 5 keer gratis een film kon bestellen als goedmaker ivm de storing deze week. Omdat ik nog geen mail hierover heb gehad wilde ik graag weten of ik deze mail nog ga krijgen. 

Het “Kadootje van KPN” kan je hier vinden ⬇️

  • iTV kijkers vinden de films in het tv-menu bij "Films" en dan "Pluspakket". Daar staat het Kadootje van KPN.
  • TV+ kijkers gaan in het tv-menu naar "Films huren", en zien daar het "Kadootje van KPN".

De volgende vijf films zijn gratis te bekijken:

  • The gift
  • Peanut butter falcon
  • Peppermint
  • Old man and the gun
  • At eternity 's gate

Het “Kadootje van KPN” kan je hier vinden ⬇️

  • iTV kijkers vinden de films in het tv-menu bij "Films" en dan "Pluspakket". Daar staat het Kadootje van KPN.
  • TV+ kijkers gaan in het tv-menu naar "Films huren", en zien daar het "Kadootje van KPN".

OK, en KPN iTV App kijkers die inmiddels op vakantie zijn?


Het “Kadootje van KPN” kan je hier vinden ⬇️

  • iTV kijkers vinden de films in het tv-menu bij "Films" en dan "Pluspakket". Daar staat het Kadootje van KPN.
  • TV+ kijkers gaan in het tv-menu naar "Films huren", en zien daar het "Kadootje van KPN".

OK, en KPN iTV App kijkers die inmiddels op vakantie zijn?

Die genieten van hun vakantie! 


Dan zou ik nu gaan genieten van je vakantie. De films zijn een hele maand te bekijken.


Mooi dat kpn dit doet. Maar heb nog steeds geen mail van hun ontvangen. Dus ik vraag mij nog steeds af hoe dat mogelijk is. 


Mooi dat kpn dit doet. Maar heb nog steeds geen mail van hun ontvangen. Dus ik vraag mij nog steeds af hoe dat mogelijk is. 

Hallo @Riezteam ik heb de beloofde mail ook niet ontvangen, maar zie de gratis films wel in het lijstje staan om te kunnen bekijken.

 


Hier nog even de tekst uit de mail:

Louis de kat drukte 2 dagen geleden op de verkeerde knop. Toen was de verbinding met jouw televisie verbroken. En kon jij even geen tv-kijken. De storing is nu opgelost. Maar dat ging dus even mis. Sorry daarvoor! Daarom hebben wij iets extra's voor jou.

Voor jou, van ons. Je kan de films een maand lang bekijken. Benieuwd welke dit zijn? Je vindt ze uiterlijk morgen via je tv-menu bij ''Films huren''. Daar vind je een rij met het Kadootje van KPN. Zie je dit niet? Trek dan de stekker van je tv-ontvanger uit het stopcontact. Stop deze er na 15 seconden weer in. Veel kijkplezier!


Bedankt voor je uitgebreide antwoord RBxx. Ik ben blij dat je de oorzaak gevonden hebt. Leeft de kat nog?


Jazeker, alles is nog goed met Louis 😺 🤣