Skip to main content

Dag,

 

Een jaar geleden alweer werd door KPN aangegeven dat de tv ontvanger (nog niet) konden connecteren met Google assistant, maar wat is er gebeurd?. KPN promoot en verkoopt wel Google Nest producten maar ze hebben hun eigen apparatuur nog niet op orde.

Wanneer gaat dit gebeuren, zodat ik spraak gestuurd zodat mijn tv kanaal kan wijzigen?

Er zijn ontvanger die wel Google Home ondersteunen, wanneer komen die beschikbaar?

Hallo @Jos 5421, goede vraag. Ik weet niet anders dan dat dit voorlopig nog niet gaat komen. Dit soort dingen worden over het algemeen groots aangekondigd, maar ook pas heel kort van tevoren. Zodra de mogelijkheid er dus gaat komen, lees je dit sowieso op ons forum terug. Of en wanneer het gaat komen, durf ik echt niet te zeggen. 


Dag, 

 

Ik weet niet wat beter is, een reactie als deze of geen reactie krijgen. Dit is wel typisch een KPN reactie. Zeg dan niets!!!! dat is duidelijker.  Je zou jezelf kunnen afvragen, ik werk voor KPN hoe kan het dan zijn dat wij Google producten verkopen daar marketing geld aan besteden en we onze producten hier niet voor geschikt zijn.  Dan was je nog met je job en je werkgever bezig. Misschien intern wat druk zetten bij de verantwoordelijke afdelingen zou kunnen helpen, een ideeen box etc.  Maar ga er iets aan doen.  Ik ben beslist niet de enige die er zo over denkt.  Dus doe ik een oproep om alle die dit belangrijk vinden mij een PM te sturen dan ga ik de publiciteit wel zoeken en de mensen binnen KPN opzoeken die er verantwoordelijk voor zijn.  Succes et je Job


Je vraag is: gaat het komen. Mijn antwoord: nee, voorlopig niet. Ik begrijp dat je daar niet blij mee bent, maar ik kan er weinig anders van maken helaas. We geven wensen intern door, ook die van jou. Maar voorlopig staat er niets op de planning. 


Wie baalt ervan dat KPN google niet ondersteund en het wel verkoopt?


Is er nu al wat bekend en zijn er andere aanbieders waar dit wel mogelijk bij is? 


@Sandra Mol hoe dit met andere aanbieders zit, weet ik niet. Bij ons staat het vooralsnog niet op de planning.