Skip to main content

Hi aan iedereen,

Ik ben overgestapt van ziggo naar kpn, maar ik kan nu geen Google openen op het sherm van mijn (smart) tv.Ik wil toegang krijgen op het net via de tv. 

(Ik heb abonnement op buitenlandse tv zenders en wil via het scherm van de tv kijken en niet via Google cast van mijn tablet, want dan is het casten met vertraging en werkt niet optinaal/stopt na een tijdje) 

Kan dat niet via de KPN?

Bedankt 🙌🏻

*Admin: topic verplaatst naar juiste board 

 

Hoi @Cvetlana, dat moet volgens mij gewoon kunnen. Hier lukt het ook. 

Heb je de tv aangesloten met kabel naar de experia modem of op de wifi?

Heb je via de wifi, verwijder de instellingen op de tv en voer de wifi gegevens opnieuw in en probeer nogmaals de webbrowser.

Bekabeld is sowieso beter, sneller en stabieler. 


Bij ons hetzelfde als Anneke-Anna schrijft. Wij doen dit echter met de originele afstandbediening van de smart TV.

Eigenlijk doet de SetTopBox (ontvanger bij KPN en mediabox bij Ziggo) helemaal niets hierin. 


Hoi @Cvetlana, dat moet volgens mij gewoon kunnen. Hier lukt het ook. 

Heb je de tv aangesloten met kabel naar de experia modem of op de wifi?

Heb je via de wifi, verwijder de instellingen op de tv en voer de wifi gegevens opnieuw in en probeer nogmaals de webbrowser.

Bekabeld is sowieso beter, sneller en stabieler. 

 

 

Waar is de webbrowser van Google? 

Inde aposvan  de KPN heb he netflix, youtube, nos... Een aquarium met visjes maar geen Google 😁


@Cvetlana Dat is niet het het scherm van de smart TV maar van je KPN decoder.  Daarbij fungeert je TV alleen als monitor. Voor de smart functies van je TV zelf moet je de afstandsbediening van de TV zelf pakken en daar het menu in gaan en zoeken naar de apps. Dat staat helemaal los van wat je wel of niet kan via de KPN decoder.

 

NB: hiervoor moet je smart TV wel verbinding hebben met internet via je wifi netwerk of een kabeltje vanuit de Experiabox. Meer informatie kan je vinden in de handleiding van je eigen TV.


Het lijkt mij dat dit niet over digitenne gaat.


Wat @Ward_  zegt inderdaad

(visjes zijn ook leuk hoor 😉 )

Welke smartTV heb je @Cvetlana ?

Via de afstandsbediening van de smartTV kun je de tv bedienen om de apps van de TV zelf op te roepen, waaronder dan de webbrowser. 
 

Een moderator moet je topic inderdaad verplaatsen naar het juiste board, @KeesYagi is goed wakker ;-) 


Wat @Ward_  zegt inderdaad

(visjes zijn ook leuk hoor 😉 )

Welke smartTV heb je @Cvetlana ?

Via de afstandsbediening van de smartTV kun je de tv bedienen om de apps van de TV zelf op te roepen, waaronder dan de webbrowser. 
 

Een moderator moet je topic inderdaad verplaatsen naar het juiste board, @KeesYagi is goed wakker ;-) 

Hi Anneke, bedankt! Ik heb LG (en Samsung,) en heb alle twee tv afstandsbedienings omgezet naar deze van  kpn/ ik sta nu met 4 in mijn handen en ben volgens mij de klus jwijt! 😁

Het komt goed! Bedankt

Ps excuus voor het foutieve plaats van mijn vraag, maar wist niet waar mijn vraag hoort te zijn 

Gr🙌🏻

 


Welkom op het forum @Cvetlana. Zie dat je al aardig op het juiste pad bent gebracht door mede-users.  Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:


ik ben sinds kort in het bezit van de kpn tv+ box diw7022.

hierop draait de software van android tv en beschikt dus over veel apps welke zijn te downloaden via google playstore.

op mijn LG smart tv zit een  webbrowser app, echter bij de apps op de tv+ box kan ik nergens een webbrowser vonden en de meest gangbare (firefox ,edge) zijn niet beschikbaar voor de tv+ box.

andere te installeren webbrowsers werken niet met live streaming vanuit een website. 

waar kan ik een webbrowser vinden welke te installeren is op de tv+ box, of gaat kpn zelf een app aanbieden.

 


Bestaand topic met deze vraag: https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/met-welke-app-kan-ik-browsen-op-de-kpn-tv-box-588562


ik ben sinds kort in het bezit van de kpn tv+ box diw7022.

hierop draait de software van android tv en beschikt dus over veel apps welke zijn te downloaden via google playstore.

op mijn LG smart tv zit een  webbrowser app, echter bij de apps op de tv+ box kan ik nergens een webbrowser vonden en de meest gangbare (firefox ,edge) zijn niet beschikbaar voor de tv+ box.

andere te installeren webbrowsers werken niet met live streaming vanuit een website. 

waar kan ik een webbrowser vinden welke te installeren is op de tv+ box, of gaat kpn zelf een app aanbieden.

 

Via de STB gaat dit ook niet.

Maar als je een Smart LG heb waarom doe je het niet via de smart functie zelf?

ik doe dit ook en werkt prima.

Snap dus niet zo goed waarom je dit zou willen.