Skip to main content
Beantwoord

Google Chromecast aansluiten op tv-ontvanger

• November 11, 2020
  • 3 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik heb mijn tv ontvanger van kpn aangesloten via skartkabel. Mijn tv heeft geen hdmi. Kan ik een Google chromecast aansluiten via de hdmi ingang van de tv ontvanger ipv rechtstreeks op de tv?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Beste antwoord door Anonymous

Ik heb mijn tv ontvanger van kpn aangesloten via skartkabel. Mijn tv heeft geen hdmi. Kan ik een Google chromecast aansluiten via de hdmi ingang van de tv ontvanger ipv rechtstreeks op de tv?

Hallo @Rik_S , om kort te zijn, nee dat kan niet, alleen op een HDMI-aansluiting van het tv-toestel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • November 11, 2020

Hallo @Rik_S , om kort te zijn, nee dat kan niet, alleen op een HDMI-aansluiting van het tv-toestel.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Hallo @Rik_S , om kort te zijn, nee dat kan niet, alleen op een HDMI-aansluiting van het tv-toestel.

Klopt wat @JanD hier aangeeft, helaas is dit niet mogelijk @Rik_S. Dan zou je toch een andere tv moeten hebben. :disappointed_relieved:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2020

Dankjulliewel! Helaas voor mij 0)