Skip to main content

Goedendag,

Ik ben sinds een paar maanden lid bij KPN en alles werkt probleemloos. Sinds een paar weken beschik ik ook over een Google Nest Thermostaat. De Thermostaat maakt draadloos verbinding met de bijgeleverde heatlink. Als mijn KPN 4k box in stand-by staat werkt alles goed, zodra ik deze ‘aan zet’ verliest de thermostaat zijn verbinding met de heatlink. 

Ik heb beide apparaten herstart en software is up-to-date van beide apparaten, zonder succes. De KPN box is via UTP aangesloten, dus geen wifi signaal of iets die dat zou moeten veroorzaken. Weten jullie wat ik nog zou kunnen doen om beide apparaten naast elkaar werkend te hebben?

@Vinod84 wat je wellicht nog niet gedaan hebt is nadat je je 4G modem aan hebt gezet je Google Nest thermostaat te resetten naar fabrieksinstellingen en deze dan opnieuw te installeren.


@Vinod84 

Je bedoelt dat als je de Arris 5202 aanzet, dat de Google Nest het niet meer doet?

Dat is heel erg vreemd, het heeft helemaal niets met elkaar te maken en werken ook beide op een geheel ander protocol.

 

Ik ga ervan uit dat je de Arris VIP 5202 hebt.

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router / modem)? (dat kan ook voor de storing zorgen).


Ik heb mijn experiabox en wifipunten allemaal herstart en het probleem is daarmee opgelost. Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken.