Skip to main content

Ik heb het volgende probleem.

Als ik de KPN iTV app op mijn GoogleTV gebruik en ik selecteer bij de optie zenderlijst “mijn favorieten”. Dan reset de zenderlijst instelling na het kijken van een kanaal en ik terug keer in het hoofdmenu “tv kijken” weer naar de standaard zenderlijst instelling “alle kanalen”.

Is dit een bekend probleem of bug en is hier een oplossing voor?

 

 

Ik heb dit probleem ook, echter de tv gids laat ook alle zenders zien ipv alleen de favorieten.

 

de app op apple kan dit wel. 


Goedemiddag @XenoMorph en welkom hier op ons forum :)

Dat klinkt in ieder geval als een bug, zeker omdat @texuandri hetzelfde probleem ervaart. Ik ben het in ieder nog niet eerder tegengekomen en kan altijd even navraag voor je doen bij de ontwikkelaars. 

@XenoMorph , jij gebruikt ook onze ITV app via Google TV?


@JanZ_ 

Ja, ik gebruik alleen de KPN iTV app via de GoogleTV dongel, ik gebruik geen decoder thuis.

iTV app gewoon vanuit de standaard store vanaf de GoogleTV dongel gedownload, dus geen andere versie(s).

Mijn vader heeft voor zijn extra tv op zolder ook een GoogleTV dongel met KPN iTV en heeft hetzelfde probleem na checken bij hem thuis.


@JanZ_

Ja, ik gebruik alleen de KPN iTV app via de GoogleTV dongel, ik gebruik geen decoder thuis.

iTV app gewoon vanuit de standaard store vanaf de GoogleTV dongel gedownload, dus geen andere versie(s).

Mijn vader heeft voor zijn extra tv op zolder ook een GoogleTV dongel met KPN iTV en heeft hetzelfde probleem na checken bij hem thuis.

Check, bedankt voor de toelichting @XenoMorph. Ik ga navraag voor je doen en zodra ik meer weet, kom ik hier bij je op terug! 


Ik heb hetzelfde probleem. De favorieten lijst blijft niet geselecteerd. Ik gebuik de Google Cromecast TV en daarop de kpn app.

Is het ook de bedoeling dat bij het tv kijken via de app dan alleen de favorieten in de lijst er onder staan? Zou wel handig zijn.