Skip to main content

geachte heer mevrouw ,

ik ben het niet eens met de nieuwe factuur en wil daar graag uitstel voor hebben wat het callcenter niet wil regelen heb oude factuur betaald, en callcenter wil van maar 2020 wat nu pas gerekend word niet verhelpen dat callcenter van u, slechte medewerkers heeft u in dienst wil veel mensen naar u adviseren maar als het zo gaat doe ik dat niet meer breng klanten naar u en ik heb het duurste pakket en krijg nog niet eens een wifi set gratis wat u nu wel alle maal weggeeft mijn verzoek is om de nieuwe factuur uit te stellen wat ik niet kan nu en de €20.00 kosten van maart ere af te halen ik ben daar niet mee eens en ik heb van u geen post gekregen op mijn adres van u het callcenter zegt van wel maar ik heb niets ontvangen KPN begint weer slacht te worden en ze zeggen het duurzaamste bedrijf te zijn nou dan mogen ze ook wel vriendelijker zijn tegen hun klanten want dit kan zo niet callcenter is zeer slecht en werken niet correct.

 

hopende u zo voldoende ingelicht te hebben en dat u terug belt 

 

met dank voor uw medewerking verblijf ik 

 

Hoogachtend,

M.P.Gebuis

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Marcel2029  en @Erwin_ 

Je zou er verstandig aan doen om jou privégegevens even weg te halen.
Drie puntjes rechtsonder drukken en kiezen voor bewerken.
Je privé informatie kun je beter in jou profiel zetten.


Nog een goedbedoelde tip @Marcel2029 ; gebruik voortaan leestekens. Dit leest allesbehalve fijn ;)


Hallo @Marcel2029, welkom op het forum. Ik begrijp dat je het niet eens bent met een factuur en graag zou willen dat daar wat aan gedaan wordt. Je privégegevens hebben we uit je topic verwijderd, maar daarmee heb ik wel in de systemen kunnen kijken. Daarmee zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met de collega's van Collections. Zij hebben je van uitleg voorzien, en een afspraak met je gemaakt voor de volgende betaling.

 

In het algemeen: als er issues zijn met de betaling kun je het beste telefonisch contact opnemen via 0800-0402. Je kunt dan namelijk, als het nodig is, direct met de collega's van Collections doorverbonden worden. Zij zijn degene die hier beslissingen over kunnen nemen.