Skip to main content

Beste Forum , 

 

Ik heb geprobeerd te chatten, maar kom er niet door dus wend mij maar via het forum,

Ik heb toen in Oktober 2020 toen ik het  hussel 200 MB met 4k afgenomen heb nadat er miscommunicatie was aan de KPN zijde over de afspraak met een Kpn medewerker ( naam heb ik) 

Wat ook toegegeven was,


Mjn oude niet goed werkende Arcadyan HBM2260 mocht inruilen bij een KPN XL winkel  ( Zwolle )  maar door de corona daar natuurlijk even van weg blijft , na verloop van tijd wanneer ik weer problemen kreeg met die ontvanger wat nu dus aan de orde is , blijft hangen het beeld , hokjes en de box is heet , mocht ik deze omruilen voor een Arris VIP 5202. daar ik een 4 K Abbo heb afgesloten,


Tot nu toe daarom nog steeds geen reactie van gekregen van de omruiling, daar het toen nog niet nodig was, maar nu wel.

>Wie kan daar voor zorgen dat ik het thuis  omgeruild kan krijgen voor de Arris vip 5202.
>Daar deze ook zuiniger is dan de vorige, en de andere al jaren die ik heb nu problemen geeft.
> en ook heet wordt aan de bovenkant. Hij is van 2013.

Ik verneem graag , 

Groetjes Ronald

Goedemorgen @ronald58, als in jouw mijnkpn de optie 4K beschikbaar is, (het ligt er aan of er voldoende snelheid is op jouw adres), kun je zelf de ontvangers aanvinken en aanvragen.

Dit kost €2,50 extra per maand. 


U heeft in oktober het 4K abonnement al afgesloten? Dan heeft u ook al een paar facturen gekregen waar de 4K optie op staat? Kunt u dat nakijken?


Ja Nick 83 dat klopt vanaf oktober 2020 heb ik het Hussel pakket 200 MB met 4K  en betaal daar ook 2,50 euro voor per maand.

 

En ik mocht als de de andere oude decoder defect was , zoals het nu het geval is , deze inruilen voor een Arris VP 5202 bij een XL KPN winkel dat was zo afgesproken met de KPN medewerker , of dat ik het aan de kpn medewerker dan wel via chat -tel of via dit forum mocht indienen.

 

Lees verder het voorgaande,

 

Schrijf maar wat mij te doen staat.

 

Met vr groeten ronald


@ronald58 Ik begrijp het niet helemaal.
 

Normaal gesproken wordt er een 5202 verstuurd wanneer de optie ‘4K kijken’ aangevinkt wordt. De klant hoeft dan echt niet te wachten tot de huidige niet 4K ontvanger stuk gaat etc. Die worden dan retour gestuurd omdat er voor 4K is gekozen, daar betaal je voor. 

Vul voor de KPN moderators het forumprofiel (rechtsboven) aan als dat nog niet gebeurd is. Zo kunnen ze het een en ander nakijken. 


Hoi Anneke-Anna,

Bedankt voor je antwoord, en info 

Inmiddels heb ik  een nieuwe arris vp 5202 in huis gekregen.

Er was een fout gemaakt met de retour procedure intern

Groetjes Ronald.