Skip to main content

Beste KPN. Ik heb mijn moeder van 80 het KPN systeem laten testen. Ze kon er heel goed mee overweg. Complimenten!! Ik dus voor haar besteld, maar nu kreeg ze KPN+. En dat ziet er toch anders uit. Heel veel met plaatjes waardoor je niet meer snel overzicht hebt. Een lijstje is echt beter voor haar. Onlogische interface. 3 verschillende manieren  waarmee de actieve knop wordt aangegeven. Vroeger koste het haar 3 klikken om naar haar opgenomen programma lijst te gaan. Nu 5 klikken. En zo heb ik nog een lange lijst met verslechteringen en onlogische bediening. Vooral voor mensen van de niet-YouTube generatie is de nieuwe interface niet fijn. Is er een instelling waarmee mijn moeder de oude interface kan gebruiken?

 

Helaas…

Het is niet mogelijk de interface op KPN TV+ te wijzigen, ook is het niet mogelijk om terug te stappen op een de oude ontvanger. TV+ is vandaag de dag het enige product dat nog bij nieuwe abonnementen en verlengingen wordt geleverd.


Dank voor reactie. Helder

Beste KPN. Ik zou dus wel mijn eigen oude kastjes aan mijn moeder kunnen geven en zelf de nieuwe van haar gebruiken? Voor hoe lang nog? 
 

Ik zou graag KPN helpen de KPN TV+ interface te verbeteren. Kan ik deelnemen in een panel of een lijst met pijnpunten toesturen? Voor mijn moeder. 


KPN is sinds 23 januari overgegaan op een nieuw televisiesysteem. Het gevolg is dat het oude sindsdien niet meer geleverd wordt voor klanten die vanaf dat moment abonnee worden.


Kan ik deelnemen in een panel of een lijst met pijnpunten toesturen?

Heb je al gekeken of die pijnpunten in de feature requests KPN TV+ opgenomen zijn?


Had ik nog niet gezien. Nu net even snel gekeken. Aantal verbeteringen had ik al zelf gevonden in settings. Bv dat hij start met zender ipv home scherm. Dat is goede optie, logisch voor mijn moeder. Maar veel van de interface verslechteringen worden niet opgelost (rood kruis) of zijn nog niet genoemd. Ik kijk morgen even of ik de lijst kan aanvullen. 🙏 


Beste KPN. Ik zou dus wel mijn eigen oude kastjes aan mijn moeder kunnen geven en zelf de nieuwe van haar gebruiken? Voor hoe lang nog?

Jouw kastjes zijn verbonden aan jouw abonnement. Bijvoorbeeld zenderpakketten, opnames. 

En haar kastje is verbonden met haar abonnement. 

Als je ze omwisselt kijken jullie beiden dus niet op je eigen abonnement. 


Uiteraard. Maar ik neem aan dat je ze kunt resetten en opnieuw accountgegevens invullen ;-) 


Uiteraard. Maar ik neem aan dat je ze kunt resetten en opnieuw accountgegevens invullen ;-) 

Nee, dat kan dus niet. Dat doet alleen KPN in de servicewerkplaats als ze weer opnieuw uitgegeven worden aan andere klanten.

 


Beste KPN. 

 

@SimpelIsBeter

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊

 

Als je de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) aanzet en je drukt daarna op een cijfer (van de zender) dan gaat hij daar rechtstreeks heen.

Dus maar 1 knop hoef je in te drukken.


joop2011 schreef:

Als je de Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) aanzet en je drukt daarna op een cijfer (van de zender) dan gaat hij daar rechtstreeks heen.

Ik geloof niet dat @SimpelIsBeter dat genoemd heeft als één van de pijnpunten.


 Vroeger koste het haar 3 klikken om naar haar opgenomen programma lijst te gaan. Nu 5 klikken. 

@wjb ik reageerde op dit gedeelte.😉😊

En nu ik het nogmaals leest, zie ik inderdaad ook staan “opgenomen programma”

Sorry.😣


joop2011 schreef:

Sorry.😣

Sorry is natuurlijk nergens voor nodig. 😉