Skip to main content

Graag TVE beschikbaar maken op KPN. Streamen is niet iets wat o.a ouderen kunnen. Een zender is daarvoor veel gemakkelijker. 

Hoezo kunnen ouderen niet streamen?

Zelf ben ik bijna 68 en kijk al jaren Netflix.

Ook op computers hebben wij geen problemen.

 

TVE is een Spaanse zender (als ik het goed heb). 

Ik weet niet of daar echt veel interesse in is.


Van harte welkom op ons forum @Rosas Rojas

Als je een specifieke zender graag bekijkt snap ik dat je die graag in het zenderaanbod terug ziet. Eens per jaar wordt ons zenderaanbod bekeken en aangepast. We delen de zenderwijzigingen via verschillende wegen waaronder op het forum, meestal rond juni. Houd tegen die tijd ons forum gerust in de gaten. Daarnaast hebben we hier verschillende behulpzame forumbezoekers, zoals Joop hier in jouw topic. vraag gerust om informatie of tips! Ons forum is daar een prima plek voor, mogelijk vind je nog andere goede oplossingen of alternatieven :)


Hi, dank voor jullie reactie. Ik was misschien wat te snel in mijn bericht. Natuurlijk bedoel ik niet alle ouderen. Alleen degene die ik ken die toch moeite hebben met het streamen. Kwestie van oefenen denk ik dan. 
 

We wachten het af, tot die tijd een alternatief zoeken. 


@Rosas Rojas Dat ben ik helemaal met je eens, het zal voor de een gemakkelijker zijn dan voor de ander. Dat geeft helemaal niks, zo kunnen we van elkaar leren. Voel je vrij om hier op ons forum om informatie of tips te vragen als je daar belang bij hebt.