Skip to main content

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben is er voor bestaande klanten 12 maanden gratis ESPN compleet als cadeautje.

Activeer dit cadeau vóór 31 oktober.

En net voordat de 12 maanden om zijn ontvang je een mail om dit pakket stop te zetten zodat je daarna niks betaalt 🙂

Cadeau

*Admin: U roept, wij draaien :wink: |  Titel aangepast

Titel mag aangepast worden haha.


Haha ESPN maar dan anders… doet me denken aan die reclame….

 


Misschien dat een moderator dit topic beter zichtbaar kan maken zodat alle klanten hier gebruik van kunnen maken?


Kan het ook niet echt vinden.

Als trouwe klant van KPN TV

Wij vinden dat trouwe klanten net dat beetje extra verdienen. Daarom krijg je van ons als trotse hoofdsponsor van de Eredivisie gratis 12 maanden ESPN Compleet. Bekijk alle Eredivisiewedstrijden en andere topsport live op 4 extra zenders. Veel kijkplezier!


Ehm,het ligt er dan zeker wel aan hoelang je al trouwe klant bent van KPN.

Want bij mij zie ik nog steeds 12,99 staan. 

Nou ben ik zoals vele andere een ex-Telfort klant. Wat overgegaan is in KPN zoals we allemaal inmiddels weten. Dus ben inderdaad nog niet zo lang KPN klant. Maar we weten ook dat Telfort eigenlijk ook gewoon KPN was. Soort van. Dus voor de overgang was ik al jaren trouwe Telfort klant. Maar dat geldt dan blijkbaar niet. 


Ik vraag me af of deze actie voor iedereen van toepassing is. Waarschijnlijk heeft @Zeelandenaar dit via de mail toegezonden gekregen. Niet alle acties die je via de mail krijgt zijn voor iedereen.


@Nick83 Ja,dat zal het dan wel zijn. Alleen voor bepaalde klanten dan ofzo. 

Maar ja ik zag GRATIS. Dus als een echte Hollander was ik er als de kippen bij. Dacht ik. Want ja als er wat GRATIS te snaaien valt dan snaai ik. :joy:


Mensen met een ouder thuis abonnement, niet Hussel, en een mobiel abonnement van KPN hebben ESPN al gratis. Niet voor 12 maanden, maar gewoon altijd.


Als trouwe klant van KPN TV

Wij vinden dat trouwe klanten net dat beetje extra verdienen. Daarom krijg je van ons als trotse hoofdsponsor van de Eredivisie gratis 12 maanden ESPN Compleet. Bekijk alle Eredivisiewedstrijden en andere topsport live op 4 extra zenders. Veel kijkplezier!

Ben al abonnee van ESPN compleet ( nou ja…."compleet(?)" sinds juli 2021. En nu ? Er valt dus niets meer te activeren.


Ik hoop dat KPN dan ook met een cadeautje komt voor de andere 85% van de abonnees die geen interesse hebben in voetbal. :confounded:


Ik hoop dat KPN dan ook met een cadeautje komt voor de andere 85% van de abonnees die geen interesse hebben in voetbal. :confounded:

Een shirt van Ajax dan @wjb  ?

AU!

:yum:


Ik vraag me af of deze actie voor iedereen van toepassing is. Waarschijnlijk heeft @Zeelandenaar dit via de mail toegezonden gekregen. Niet alle acties die je via de mail krijgt zijn voor iedereen.

Ik merk dat er bij de KPN wel vaker super veel verschil is. Ik ben nu 13 maanden klant en zeker geen aanbiedingen gekregen.🙃😢


Ik heb geen mail gekregen omdat ik ook geen tv van KPN heb. Gewoon op het nieuws voorbij zien komen, Google Discover.

Een vriend van mij die 5 maanden klant is kon de cadeau aanzetten en nog een paar anderen maar niet iedereen. Wat ik kan bedenken :

Je bent niet contractvrij of het is voor klanten die ook mobiel hebben (hussel).

Misschien weet een moderator het beter.

 


Wat ik kan bedenken :

Er zit geen systeem achter. Het is gewoon Russische roulette. Er is ook een periode geweest dat KPN zomaar gratis SuperWiFi's toestuurde naar bepaalde klanten. Sommige klanten waren stomverbaasd: wat moet ik er mee? Later van de zomer is KPN bezig geweest met sommige oudere mobiele klanten zomaar 20 of 25 GB extra data te geven. In sommige situaties hadden man en vrouw precies hetzelfde abonnement, precies op dezelfde dag gestart, de 1 kreeg het wel, de andere niet. Daar zat ook geen systeem achter. Gewoon geluk hebben.


Voor wie het werkt, geniet ervan 😉


Ik heb geen mail gekregen omdat ik ook geen tv van KPN heb. Gewoon op het nieuws voorbij zien komen, Google Discover.

Een vriend van mij die 5 maanden klant is kon de cadeau aanzetten en nog een paar anderen maar niet iedereen. Wat ik kan bedenken :

Je bent niet contractvrij of het is voor klanten die ook mobiel hebben (hussel).

Misschien weet een moderator het beter.

 

Ik ben wel contractvrij


Ik hoop dat KPN dan ook met een cadeautje komt voor de andere 85% van de abonnees die geen interesse hebben in voetbal. :confounded:

 

Hoi wjb, ik denk dat veel en veel meer dan 15% van de bevolking van voetbal houden. 


Ik kan hem helaas niet aanzetten.

Ervoor betalen wil ik niet, wel voor Formule 1. (jammer dat ze eind dit jaar stoppen, dan zeg ik het ook meteen op). 


Ik hoop dat KPN dan ook met een cadeautje komt voor de andere 85% van de abonnees die geen interesse hebben in voetbal. :confounded:

 

Hoi wjb, ik denk dat veel en veel meer dan 15% van de bevolking van voetbal houden. 

@joop2011

Het is een forum het is altijd maar wat bedoeld is, ik lees dat 85% van de klanten niet die interesse hebben in voetbal op de manier zo als ESPN dat presenteert. ESPN is in mijn beleving 80% alleen maar praten over voetbal en dan voor mij nog eens voor 80% over dat deel van voetbal dat me geen ruk interesseert. 

 


Goedeavond alle ik heb geen mail gehad van kpn voor gratis ESPN .ik heb alleen  de EDPN 1via decoder Arris 4k 5202. 🙂


Goedeavond alle ik heb geen mail gehad van kpn voor gratis ESPN .ik heb alleen  de EDPN 1via decoder Arris 4k 5202. 🙂

Ze sturen ook alleen een mailtje naar die 15% van de abonnees die wel geïnteresseerd is in voetbal. :wink:


Goedeavond alle ik heb geen mail gehad van kpn voor gratis ESPN .ik heb alleen  de EDPN 1via decoder Arris 4k 5202. 🙂

Ze sturen ook alleen een mailtje naar die 15% van de abonnees die wel geïnteresseerd is in voetbal. :wink:

 

Helaas niet, ik hou van voetbal en de mail niet ontvangen.

Kan hem via de link boven ook niet activeren. 


Volgens mij kreeg niemand een mail, voor de mensen die het pakket kunnen aanzetten is het heel mooi maar je moest dit cadeau zelf maar vinden 🤣🤣


Leuk om te lezen dat er zoveel interesse is in gratis 12 maanden ESPN Compleet. Toch meer dan 15% van de mensen hier die interesse heeft in voetbal. :wink:  Zoals jullie al wel gemerkt hebben, is deze actie niet voor iedereen. Het aanbod staat open voor een geselecteerde groep bestaande klanten. Wat de selectie-voorwaarde is, durf ik niet te zeggen.

Kom je in aanmerking voor deze actie, dan kun je ESPN zelf gratis aanzetten via MijnKPN. Zie je het aanbod hier niet staan? Dan behoor je niet tot de geselecteerde groep klanten. Bellen naar de klantenservice heeft dan ook geen zin; wij kunnen het zenderpakket ook niet gratis voor je aanzetten.


Jammer.