Skip to main content

Ik heb gebruik gemaakt van 3 maanden gratis pakket en heb fox sports gekozen.

 

Waar kan ik zien waarneer dit in gaat?

Beste @Maudd, welkom op het forum. 

Als jij het pakket hebt gekozen krijg je bevestiging per mail, ook zou het pakket zichtbaar moeten zijn in jouw MijnKPN. Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord. 


Wellicht al honderd keer gevraagd, maar toch. Als ik naar mijn producten ga om een keuze te maken, ook via de door Kpn gestuurde mail, zie ik  geen gratis producten maar hangt overal een prijskaartje aan.
Wordt na keuze en bevestiging dit veranderd of klopt er iets niet in het menu?

Als ik dan de keuze wil maken voor een hogere internetsnelheid heb ik de keuze uit 100 of 200 maar bij beiden staat een prijs genoemd en geen nul euro.

 


Dit zijn mijn gratis opties zie onderstaande mail

 


De actie is eigenlijk al afgelopen. Best lullig voor mensen die niet elke dag hun mail checken...


Hai NIck 83, dank je wel voor je reactie:joy:

Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum aan was verbonden, maar gezien jouw antwoord is dat wel het geval. Shit happens en dan wachten we gewoon op de volgend "kerst” actie van onze Kpn waar we verrast gaan worden met een mooie aanbieding.

 


Hai NIck 83, dank je wel voor je reactie:joy:

Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum aan was verbonden, maar gezien jouw antwoord is dat wel het geval. Shit happens en dan wachten we gewoon op de volgend "kerst” actie van onze Kpn waar we verrast gaan worden met een mooie aanbieding.

 

Indien u geen opnemen heeft, kunt u opnemen nog wel gratis aanzetten voor 3 maanden. Vraag me niet waarom, maar dat is nog wel mogelijk. 


Nick

Dank voor de tip, deze optie heb ik al en dus houdt het op. Top dat je meedenkt en een volgende keer gaan we gewoon sneller reageren.
In deze barre tijden is gezondheid een veel belangrijker goed en is tv een leuk medium om de avonden op te vulllen, mocht men zich vervelen.
Fijne dag gewenst.