Skip to main content

hoe bestel ik een gratis AB want zowel telefonisch als online stuurt me van het kastje naar de muur en terug

telefonisch wordt me een sms toegestuurd die me verwijst naar een website

op die website wordt me verteld dat ik moet bellen

Ā 

ik kan ook niet naar een KPN-winkel, want die is in mijn stad net voorgoed gesloten

HalloĀ @WhimselfĀ 

Ā 

Als je 0800-0402 belt gewoon inspreken dat je een medewerker wilt spreken en niet door het menu gaan want blijkbaar zijn ze daarbij vergeten datĀ  er 1 model AB is wat je niet online kan bestellen.

Mocht het niet lukken vul dan je forumprofiel in, een KPN medewerker/moderator kan er ook 1 opsturen, het kan wel even duren voor je topic aan de beurt is.

Vermeld het dan even of het telefonisch wel of niet gelukt is.


Je kan altijd, gratis, 0800-0402 bellen.

Op zaterdag tot 17.00 uur bereikbaar, zondag gesloten, maandag weer vanaf 8 uur.Ā 


Er is soms inderdaad wat verwarring als het gaat om een afstandsbediening voor het tv ontvanger model 5202. Die kan nog niet via de servicetool besteld worden,Ā @Whimself.Ā Ik zie hier nog geen logistieke order terug, dus heb ik zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 post bezorgdagen in de brievenbus, en krijgt een bevestiging per sms.


dankjewel voor je inspanning; ik heb net een sms ontvangen waarin aangegeven wordt dat het artikel binnen 2 dagen wordt bezorgd