Skip to main content

Ik vroeg me af of er bij het pluspakket ook cabaretshows gratis te kijken zijn via on demand?

Alvast bedankt!  

Hi @Demphy, er is behoorlijk wat cabaret te bekijken via het pluspakket :grinning: Heb je het Pluspakket nu al? In dat geval, kan je bij On Demand zoeken bij het tabje van humor :slight_smile:


@Maja_  nee ik heb het nu nog niet. Ik heb nu het normale pakket en daar moet je per cabaretshow betalen. Maar als ik een mobiel abonnement bij KPN doe kan ik het pluspakket gratis krijgen. Ik ben dus aan het kijken of het de moeite waard is aangezien ik geen geld heb om per film/show ed. te betalen.

Je hoeft bij het pluspakket dan niet meer per stuk te betalen voor cabaret?


Er staan op dit moment 31 cabaretprogramma's in het pluspakket.


Ah, op die fiets!

Bij het Pluspakket krijg je een hoop extra zenders én een best wel grote online videotheek, met allerlei films, series, documentaires en ook cabaret :blush:  Je kunt alles dat bij het Pluspakket on demand staat, zonder verdere kosten bekijken :slight_smile:  In dit topic benoemen we elke maand een aantal highlights en laten we zien welke films en series bijna uit het Pluspakket verdwijnen, zodat je nog de tijd krijgt om iets te bekijken dat je niet wilt missen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


@Maja_  Ik had geen melding gehad dat mijn vraag beantwoord was vandaar dat ik zo laat reageer. Ik heb dan nog 1 vraagje. Er staat als je ook een mobiel abonnement neemt je bij internet hussel 5 euro korting krijgt bij oa. het pluspakket en bij andere internetabonnementen gratis het pluspakket krijgt. Er staat bij mijn producten type abonnement internet en tv. Begrijp ik het dan goed dat ik het pluspakket gratis krijg?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 


Ah, gelukkig heb je nu alsnog door dat je antwoord hebt gekregen!

Jij hebt nu nog géén KPN Hussel abonnement maar een iets ouder ‘Internet en TV’ abonnement, als ik het goed begrijp. In dat geval, krijg je bij je abonnement voor thuis niet het KPN Hussel voordeel waarbij je €5,- korting krijgt, maar ontvang je het KPN Compleet voordeel waarbij het Pluspakket helemaal gratis is :slight_smile: Je hebt dan straks Hussel mobiel met Hussel voordeel, en een ‘oud’ abonnement voor thuis, met KPN Compleet voordeel. 

Is dit zo duidelijk?


Ah, gelukkig heb je nu alsnog door dat je antwoord hebt gekregen!

Jij hebt nu nog géén KPN Hussel abonnement maar een iets ouder ‘Internet en TV’ abonnement, als ik het goed begrijp. In dat geval, krijg je bij je abonnement voor thuis niet het KPN Hussel voordeel waarbij je €5,- korting krijgt, maar ontvang je het KPN Compleet voordeel waarbij het Pluspakket helemaal gratis is :slight_smile: Je hebt dan straks Hussel mobiel met Hussel voordeel, en een ‘oud’ abonnement voor thuis, met KPN Compleet voordeel. 

Is dit zo duidelijk?

@Maja_ 

 

Ja hoor het is me duidelijk. Bedankt!


Ok top, graag gedaan en dan sluit ik hierbij het topic :relaxed: