Skip to main content

IK heb nu gratis Disney plus en HBO max , maar ja ik kan niets kijken op TV ( ze geven het niet voor niets gratis ) Hoe zit dat bij de TV zenders zie ik wel HBO max staan maar dat is een stil beeld (reclame banner)

Heb inmiddels met Disney plus aan de Chat gezeten (iets wat KPN ook niet meer heeft geloof ik ) maar ondanks verwoede pogingen zijn we erachter gekomen dat je een Chromecast aan moet schaffen van ongeveer 50,- , het vreemde is dat ik op mijn telefoon youtube kan streamen naar de tv maar dit niet kan met Disney of HBO

Admin: alles over HBO kun je vinden in het bovenstaande topic


Je kunt bij KPN Disney+ en HBO Max via de maandelijkse factuur betalen. Eventueel kun je entertainmentkorting nemen op 1 van deze streamingsdiensten
Beide diensten is er geen app voor op de tv-ontvanger(s). De app voor HBO kun je overigens nog wel vinden op de VIP5202 ontvanger. 


Is er al nieuws wanneer Disney + als app op de ontvanger komt? Volgens de KPN reclame kan dat namelijk. 

 


Als je gebruik maakt van de KPN TV+ box, dan kun je gebruik maken van de Disney app. Daarvoor is de app al wel beschikbaar. 


Hoe weet ik of ik een tv+ box heb? Heb sinds een half jaar een abonnement bij KPN en heb toen twee KPN ontvangers gekregen. 


Hoe weet ik of ik een tv+ box heb? Heb sinds een half jaar een abonnement bij KPN en heb toen twee KPN ontvangers gekregen. 

Dan heeft u ze niet en kunt u ze nog niet krijgen ook. Pas als u jaarcontract is afgelopen kunt u uw abonnement omzetten naar een abonnement met tv+ ontvangers. 


Dan heb je dus geen TV+ box @PascalEnschede 
Dan moet je een nieuw abonnement nemen dan kun je deze krijgen, maar misschien nog even wachten want hij is nog steeds in de ontwikkelfase.