Skip to main content
Beantwoord

Gratis erotiekzenders zijn verdwenen

• November 22, 2022
  • 4 reacties
  • 1123 keer bekeken

Bij mij thuis ook geen gratis erotiek zenders meer sinds een maand of drie. 

Ook in het keuzemenu niks meer te vinden. Ze zijn niet te vinden onder verborgen

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door TijtheMan

Goedemorgen @Hharry,

De zenders zijn niet verdwenen, maar hoe ze dan verborgen staan is even een tweede. Als je je gegevens in het profiel hebt gezet, zou een moderator deze aan mij door mogen geven? (alleen de moderators kunnen deze gegevens inzien).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• November 22, 2022

Als je zenders mist even kijken bij “verborgen zenders” KPN wil die nog wel eens, conform de regels hiervoor, standaard op verborgen zetten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 23, 2022

Nee ze zijn nergens meer te vinden. Op begin menu staat erotiek er niet bij een in niet onder de verborgen zenders (lijst) Geen spoor

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • Antwoord
  • November 28, 2022

Goedemorgen @Hharry,

De zenders zijn niet verdwenen, maar hoe ze dan verborgen staan is even een tweede. Als je je gegevens in het profiel hebt gezet, zou een moderator deze aan mij door mogen geven? (alleen de moderators kunnen deze gegevens inzien).

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Hharry, welkom! Heb je ze inmiddels terug? Zo niet, vul dan inderdaad je profiel even aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. TijtheMan en ik zullen dan voor je aan de slag gaan!