Skip to main content

Ik ben zojuist mijn facturen eens aan het vergelijken, en kom ik tot de conclusie dat mijn gratis pakket via KPN compleet niet meer actief is. Nu betaal in dus 13 euro extra. Hoe kan dit?

U bedoelt ESPN? Welk abonnement heeft u nu?


Heb je nog wel een mobiel abonnement bij KPN?

Alleen als je een mobiel KPN abonnement hebt heb je gratis ESPN bij Alles in één en “internet+TV” abonnementen.

Ook als je je Thuis abonnement hebt gewijzigd naar Hussel is ESPN niet meer gratis.


Heb je nog wel een mobiel abonnement bij KPN?

Alleen als je een mobiel KPN abonnement hebt heb je gratis ESPN bij Alles in één en “internet+TV” abonnementen.

Ook als je je Thuis abonnement hebt gewijzigd naar Hussel is ESPN niet meer gratis.

Hallo Peter,

Jij weet dit meestal veel beter dan die lui van KPN. Van een bericht van Bart las ik, dat als wij 4K willen ons dat 2,50 Euro meer zou kosten. Maar wij hebben het meest uitgebreide alles in 1 pakket en ook nog Ziggo sport (voor F1, Tennis en NBA). Volgens mij wordt het heel veel meer duurder als ik zie wat we dan niet meer krijgen zonder er extra voor te betalen? Bij Ziggo zijn we dan volgens mij ongeveer 90 Euro kwijt en hebben we ook nog HBO plus veel meer zenders inclusief TV5. (Maar geen onbeperkt bellen buitenland). 


Hoi, @CorL 

het meest uitgebreide alles in 1 pakket

Alles-in-één Premium neem ik aan. Dan zit daar ook ESPN en Pluspakket bij in. En internet 100/10.

Wat Bart bedoelt is dat het 4k pakket binnen Hussel 2,50 is. Als je nog geen Hussel hebt en vanwege 4k zenders naar Hussel wilt kan het verschil wel méér dan die 2,50 zijn!

Als ik je huidige pakket naar Hussel inclusief 4k pakket ‘vertaal’ dan kom ik op

Hussel 100/10 a € 47,50
ITV: 10,00 (dit is 1 ontvanger zonder opnemen)
2de ontvanger incl. gratis opnemen: 5,00
4k zenderpakket: 2,50
ESPN:12,99 
Pluspakket: 6,99
Ziggo Sport: 14,99
Vaste telefoon: 2,00
Belonbeperkt Altijd (83 landen): 16,50

Totaal: 118,47

Heb je ook een mobiel abo van KPN? Dan krijg je 5 euro korting en wordt het

totaal: 113,47

Sowieso vast duurder dan je huidige abonnement.

NOTA BENE: bel je allleen landen binnen Europa? Dan is een mobiel Hussel abo te overwegen. Binnen de bundel bel je in en naar Europese nummers zonder extra kosten. Onbeperkt is dan 1 euro meer, maar je bespaart wel meer dan 1 euro, want je hebt geen buiten-bundel-kosten meer.
Belonbeperkt op de vaste kan dan vervallen, scheelt weer 16,50.
Bel je echter naar landen buiten Europa, die wel in het vaste Belonbeperkt vallen dan is dat weer gunstiger!!
Nog ‘goedkoper’ is vast bellen via een VoIP provider (als bv Cheapconnect). Ook naar landen als V.S. Afrika, N-Zeeland, Australië e.d. Vereist wel aanschaf IP-telefoon.


Hallo Peter,

Jij weet dit meestal veel beter dan die lui van KPN. 

Wij zijn ook erg blij met Peter. :hugging: