Skip to main content

Hallo, 

Ik heb als gratis extra pakket ESPN ingesteld, daarnaast heb ik ook Ziggo Sport. ESPN kijk ik echter nooit. Graag zou ik die uitzetten en vervangen door Ziggo Sport, maar dat kan schijnbaar niet..?

Iemand die me kan vertellen of dit kan?

Thanks!

Groet Roy  

Hoi @Roy Renneberg, welkom op het forum!
Het klinkt alsof jij op dit moment nog een van de oudere abonnementen hebt met de KPN Compleet korting. Hierbij krijg je gratis ESPN of het Pluspakket. 
In de nieuwe pakketten zit dit allemaal wat anders in elkaar en krijg je €5,- entertainmentkorting op een pakket naar keuze. Of dit voor jou voordeliger is hangt er een beetje vanaf wat voor abonnement je precies hebt en wat je precies zoekt.
De makkelijkste manier om dit met elkaar te vergelijken is telefonisch via 0800-0402, de chat op www.kpn.com/service of via je MijnKPN


Dat oudere abonnement zou best kunnen kloppen. Ik was op zoek naar de chat, maar die wist ik niet te vinden, toen heb ik de vraag maar op het forum geplaatst… Ik heb al eens gekeken wat de mogelijkheden zijn om van abonnement te wisselen, maar kom dan op een bedrag uit dat slechts €3,- lager uitvalt, hetgeen zich niet echt loont. Ik zal nog telefonisch contact opnemen om te kijken of er andere opties zijn.

Dank voor de reactie in ieder geval!