Skip to main content

2 maanden geleden ben ik ingegaan op het aanbod van KPN om 3 maanden gratis extra zender pakket uit te proberen.

Nu wordt het elke maand, al 2 maanden dus, op de factuur in rekening gebracht.

Vorige maand ook gebeld en het zou op de volgende factuur waarschijnlijk wel gecorrigeerd worden.

Nou niet dus, weer op de factuur………

Wanneer gaat KPN dit corrigeren?

Ik zal het nu maar vast stopzetten anders blijf ik betalen voor het GRATIS aanbod.

Hi @nomissimon, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. In november hadden we inderdaad een actie waarbij je kon kiezen voor een zenderpakket die je 3 maanden gratis kon gebruiken. Dit gold niet voor alle zenderpakketten. 

De zenderpakketten die onder deze actie vielen zijn:

  • Fox Sports
  • Opnemen pakket
  • Duits pakket
  • Turks pakket
  • Hindi pakket
  • Pluspakket
  • Ziggo Sport totaal (hierop kreeg je 50% korting)

Als je voor een ander pakket hebt gekozen, dan worden er inderdaad kosten gerekend voor dit pakket. Heb ik hiermee enige duidelijkheid kunnen verschaffen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Ron,

Ik vermoede ondertussen al zoiets……

Ja, wat zal ik zeggen… weer lekker duidelijk gecommuniceerd door de communicatiegigant KPN.

Slecht.

Groet, Simon.


Dan zal ik het wel niet goed gelezen hebben?????

 


Hi @nomissimon. Bij deze actie kon je in de MijnKPN omgeving zien welke zenderpakketten wel, en welke niet meededen aan deze actie. De pakketten die meededen aan deze actie hadden een oranje tekst die aangaf wat de actie was. De zenderpakketten zonder deze tekst, vielen niet onder de actie en daar werd de reguliere prijs voor berekend.


Beste Ron,

Wat je me nu verteld is helemaal niet herkenbaar, ik heb geen oranje tekst gezien hoor.

Zal wel aan mij liggen.

Waarbij vermeldt dat dit ook bij het eerste telefoontje gezegd had kunnen worden.

Ik heb op de link gedrukt ben naar mijn KPN omgeving gegaan en heb het erotisch pakket aangevinkt om uit te proberen.

Volledig afgaand op de mededeling “extra gratis pakket” en niet een “extra gratis bepaald pakket”.

Dus wanneer KPN vindt dat het allemaal correct verlopen is laten we het hier maar bij.

Met vriendelijke groet.

Simon Cornelissen.