Skip to main content

Hallo kpn jullie zenden gratis formule 1 uit ik moet hier voor betalen via mijn abonnement wil geld terug anders zeg ik op

Gr sjaak

 

 

Succes er mee.

 


Echt ongelooflijk. Ik zou zeggen ... veel plezier bij die andere provider.


Echt ongelooflijk. Ik zou zeggen ... veel plezier bij die andere provider.

Ach je hebt van die mensen die denken het hele bedrag terug te willen voor 1 weekend! 🙈 Gewoon zielig! @Sjaak10 denk je nou echt dat je het bij de andere providers het beter krijgt? Die geven het geld echt niet terug. Ik wens jou veel plezier bij een andere provider, maar je stelt je hier wel belachelijk op. Sorry dat ik het zeg. 


Het gaat mijn om t principe niet om t geld moeten ze maar t hele jaar kijken net als ik. 


Het gaat mijn om t principe niet om t geld moeten ze maar t hele jaar kijken net als ik. 

Ik kijk ook een hele jaar naar F1, dan wil nog niet zeggen dat ik voor 1 weekend het geld terug moet hebben. 


Het gaat mijn om t principe niet om t geld moeten ze maar t hele jaar kijken net als ik. 

Dus jouw principe is dat jouw mede abonnees dan ook maar geen voordeeltje mogen hebben omdat jij geen voordeeltje hebt?

Persoonlijk vind ik dat een nogal egoïstische gedachte die ook niet helemaal past bij de tijd van het jaar.


Jongens, ik gun het jullie wel hoor, degene die er niet voor betalen, is toch wel 1.50 als ik het goed uitreken, 3 dagen Ziggo open, een abbo kost 14.99 als ik het goed heb, is wel 50 cent per dag.

@Sjaak10 Dit is geen principe kwestie, dit is afgunst, zij krijgen wel een lolly en ik niet.:drooling_face:


Hallo @Sjaak10 , ik kijk al 3 jaar lang gratis F1 omdat Ziggo vergeet mij af te sluiten.:yum:


Hallo @Sjaak10 , Ik kijk al ruim 20 jaar lang gratis naar de Formule 1 via de satelliet. Komende zondag via Channel 4 HD.

  


Het gaat mijn om t principe niet om t geld moeten ze maar t hele jaar kijken net als ik. 

Hoe ga je dit handhaven dan of ze wel echt kijken? 

  Misschien voor het huis door de ramen gluren, of ze niet toevallig in slaap gevallen zijn.

Zal dit weekend wel meevallen want dit zal geen shoenmaker optocht zijn zoals vroeger.


Echt ongelooflijk. Ik zou zeggen ... veel plezier bij die andere provider.

Ach je hebt van die mensen die denken het hele bedrag terug te willen voor 1 weekend! 🙈 

@Sjaak10 zegt volgens mij niet dat die het hele bedrag terug wil. Dat zou ook niet logisch zijn.

Deze discussie is natuurlijk niet nieuw. KPN heeft vaker iets gratis weg. Een filmpakket 3 maanden gratis ofzo. Of 3 maanden gratis opnemen. En elke keer komen daar vragen over van mensen die er voor betalen. 


Vergeet ik nog iets, betaal dit weekend een hoop meer om de F1 te kunnen kijken, gelukkig heeft het hotel Ziggo.


@Sjaak10, ik help je graag. Maar wat is precies je vraag dan? 


Je moet niet klagen bij KPN maar bij Ziggo, zij geven het signaal vrij door naar iedereen.


@Sjaak10, ik help je graag. Maar wat is precies je vraag dan? 

Dit,

Hallo kpn jullie zenden gratis formule 1 uit ik moet hier voor betalen via mijn abonnement wil geld terug anders zeg ik op

Gr sjaak

 

 

Geld terug want anderen krijgen wel de lolly en sjaak is de sjaak want moet hem kopen omdat die een abbo op Ziggo heeft.😱😱


Het gaat mijn om t principe niet om t geld moeten ze maar t hele jaar kijken net als ik. 

 

Principes zitten meestal de feiten in de weg