Skip to main content

Beste mensen , er is aangekondigt dat KPN leden dit weekend gratis de F1 kunnen kijken.

Er wordt aangegeven dat dit op Ziggo sport totaal kanaal 233 zou zijn.

Als ik mijn zenderlijst aan wil passen om dat kanaal erbij te zetten , mis ik kanaal 233.

Het gaat van 204 (Videoland) naar 263 (espn3).

De ziggo kanalen staan op 272 tot en met 283 ,met 2 x ziggo docu , 2 x ziggo racing , 2 x ziggo tennis etc etc ….  

 

er klopt hier dus duidelijk iets niet ,weet iemand hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt en vriendelijke groet ,

Walter

Hallo @WalterdeBruijn , kanaal 233 is vanaf morgen beschikbaar, zoals ook vermeld in het topic over de F1.


Ziet u deze zender morgen niet, dan even een frisse start doen. Als het goed is, hoeft dit niet om de zender te krijgen.


Inmiddels is "morgen" al ruim een uur oud...... Helaas (na paar x reset & zelfs nwe software download)... Geen 233

Kpn??  Waar blijft t? 


Effe geduld, het F1 geweld moet nog beginnen.

 


Nog steeds geen zender 233 t/m 238! nog maar 21 minuten te gaan van 1ste training


Hallo @Pitmaster,

Kun je kanaal 233 en de overige Ziggo Sport kanalen niet zien?

  • Controleer of je deze zenders verborgen hebt staan.
    • Dit doe je via Menu > Instellingen > Zenders verbergen
  • Heb je ze niet verborgen staan? Herstart dan eens je tv ontvanger
  • Helpt dat niet? Geef je tv ontvanger een frisse start
    • Dit doe je via Menu > Instellingen > Systeem > Frisse start

Vrije training gemist. Ik heb kanaal 233 met ESPN3. Ik kan het Ziggo Sport Totaal Pakket alleen aanschaffen voor € 14,99 per maand. Erg klantgericht kpn.


@Dodemus 

Heb je al gekeken of de zenders 233 e.v. misschien verborgen staan?

En ook: gebruik je een eigen Favorietenlijst dan komen ze daar niet vanzelf in. Favo lijst even vervangen door de lijst Alle zenders of Z.S. even toevoegen aan je Favo lijst.


Vrije training gemist. Ik heb kanaal 233 met ESPN3. Ik kan het Ziggo Sport Totaal Pakket alleen aanschaffen voor € 14,99 per maand. Erg klantgericht kpn.

@Dodemus je kunt de Vrije training 1 ook terugkijken via de tv gids, ga naar vrije training 1 en druk 2x op OK. 


@Dodemus

Heb je al gekeken of de zenders 233 e.v. misschien verborgen staan?

En ook: gebruik je een eigen Favorietenlijst dan komen ze daar niet vanzelf in. Favo lijst even vervangen door de lijst Alle zenders of Z.S. even toevoegen aan je Favo lijst.

Als dat niet werkt, even de tv ontvanger opnieuw opstarten. 


Hallo @Pitmaster,

Kun je kanaal 233 en de overige Ziggo Sport kanalen niet zien?

  • Controleer of je deze zenders verborgen hebt staan.
    • Dit doe je via Menu > Instellingen > Zenders verbergen
  • Heb je ze niet verborgen staan? Herstart dan eens je tv ontvanger
  • Helpt dat niet? Geef je tv ontvanger een frisse start
    • Dit doe je via Menu > Instellingen > Systeem > Frisse start

Oplossing


Bij mij was dit de oplossing.


Kanaal 233

Hier deed ie het eerst ook niet. Heb de stekker uit de ontvanger getrokken en na 1 minuut weer terug erin gedaan, en toen startte hij vanzelf opnieuw op. Daarna 233 ingedrukt en jawel hoor, we konden kijken.


Beste mensen , er is aangekondigt dat KPN leden dit weekend gratis de F1 kunnen kijken.

Er wordt aangegeven dat dit op Ziggo sport totaal kanaal 233 zou zijn.

Als ik mijn zenderlijst aan wil passen om dat kanaal erbij te zetten , mis ik kanaal 233.

Het gaat van 204 (Videoland) naar 263 (espn3).

De ziggo kanalen staan op 272 tot en met 283 ,met 2 x ziggo docu , 2 x ziggo racing , 2 x ziggo tennis etc etc ….  

 

er klopt hier dus duidelijk iets niet ,weet iemand hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt en vriendelijke groet ,

Walter

Hoi Walter, niet op zenders zoeken naar 233 gewoon op de app sport kijken, daar staat de formule 1 tussen 


Beste mensen , er is aangekondigt dat KPN leden dit weekend gratis de F1 kunnen kijken.

Er wordt aangegeven dat dit op Ziggo sport totaal kanaal 233 zou zijn.

Als ik mijn zenderlijst aan wil passen om dat kanaal erbij te zetten , mis ik kanaal 233.

Het gaat van 204 (Videoland) naar 263 (espn3).

De ziggo kanalen staan op 272 tot en met 283 ,met 2 x ziggo docu , 2 x ziggo racing , 2 x ziggo tennis etc etc ….  

 

er klopt hier dus duidelijk iets niet ,weet iemand hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt en vriendelijke groet ,

Walter

Bedankt voor de tips. Het was mijn man niet gelukt, die zit nu bij de buren. Kan nog net het laatste deel van de race zien.


Leuk hoor al die goedbedoelde berichten maar ik heb dit wereldkampioenschap F1 wel gemist. Niets geen kanaal 233 enz., niets geen verborgen kanalen. Wél in beeld 

Ziggo sport met afbeelding Verstappen maar op de rode knop drukken om betaalt te kijken, krijg je 2x NL voetbal wedstrijden aankondiging in beeld en geen F1.

Ik heb dit in sept. ook al een keer gehad, Kpn weet dat er ergens een software fout zit maar ze doen er niets aan. De klant kan gewoon doodvallen. E.v. vervaldag snel weg bij deze klantonvriendelijk provider. Wel elke maand betalen maar leveren ho maar, dan is er weer storing, dan weer zogenaamd onderhoud,  dan weer software fout, gewoon je reinste oplichterij.

 

 


Ik denk dat je een zeer zeldzame uitzondering bent van abonnees die kanaal 233 niet heeft kunnen kijken.


Ben ik niet met je eens, kijk op internet en type kanaal 233, honderden klagers , ik zit overigens al vanaf sept. met dit probleem en Kpn doet er gewoon niets aan, ze laten je als klant gewoon vallen. Logisch dat ik dus straks Kpn last vallen en overstap.

(ps ik heb vanavond even snel al 27 screenshots gemaakt van klanten die ook geen 233 kanaal hebben, dus landelijk moeten dat er 1000'den zijn.) en dat vindt Kpn normaal.....

 

Â