Skip to main content

film kijken met een pluspakket is dat gratis film kijken of toch weer niet,want overal staat een prijs bij en wat betekend dan "het PLUSPAKKET  ? Wat betekend nu PLUS PAKKET? EN WAT kan ik er dan mee?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

De pluspakket films in on demand zijn gratis mits je het pluspakket afneemt. En dus ook deze zenders hebt. Je gaat het snelst naar pluspakket on demand via zendernummer 202.

Er zijn meerdere on demand mogelijkheden voor films.

Er zijn betaalfilms (die voor iedereen geld kosten); en onder pluspakket zijn gratis films bij afname van het pluspakket.

Bij Film1 zit ook een on demand aanbod. Videoland is alleen maar on demand.


Peter heeft je verteld hoe je er kan komen, maar als het voor de gratis films is kun je het beter laten. De meeste films zijn van die films die ook in DVD aanbiedingen zitten van 5 voor 1 Euro. Bijvoorbeeld het hele jaar 1 en dezelfde kerstfilm “Elf” en dat jarenlang.  

Er zijn wel andere redenen om het Pluspakket te nemen, bijvoorbeeld meer zenders zoals Eurosport 2.


Hey @jbvdwerf, leuk dat je op ons forum terecht bent gekomen, welkom! Leuk dat je de community een vraag stelt. 

Met het Pluspakket van KPN heb je meer dan 25 extra zenders én populaire films of series on demand! Elke maand krijg je een wisselend aanbod. Films en Series uit het Pluspakket kun je op twee manieren openen.

Waar vind ik al die films en series?

Als je het Pluspakket hebt vind je alle films en series hier:

  1. Druk op je afstandsbediening op het knopje 'menu'.
  2. Ga naar het menu-item 'Films' en druk op 'OK' op je afstandsbediening.
  3. Kies voor 'Pluspakket'.
  4. Kies de film of serie die je wilt kijken.

Je kunt zoals Peter aangeeft via het kanaal:

  1. Zap naar kanaal 202
  2. Druk op de rode knop op je afstandsbediening

Wat we onder goede of slechte films verstaan is een volstrekt individuele aangelegenheid. Hieronder een greep uit de collectie van het Pluspakket aan films die erg naar mijn smaak zijn, en ook over het algemeen als populair staan aangeschreven door onder ander goede recensies.   

Films;
300
Aquaman
Fantastic Beast: The Crimes of Grindewald
Godzilla
Cloud Atlas
John Wick
Man of Steel
Volledige filmserie: Lord of the Rings 
Volledige filmserie: Twilight Saga
The Butterfly Effect
V for Vendetta
Gravity
The Great Gatsby
Magnolia 
Series;
Alle seizoenen: Grey's Anatomy
The Young Pope
Alle seizoenen van The Brigde
Vikings 
…...en nog veel meer.

Op de hoogte blijven van Pluspakket On Demand? Paul houdt elke maand een overzicht voor je bij op:  Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN veel kijkplezier! 


Nadia,

Tot nog toe heeft niemand geschreven dat er goede of slechte films in het pluspakket zitten, dus waar is dit bericht op gebaseerd? Er zitten best wel films in die ik ook goed vind (zelfs Elf). Maar ze zitten er lijkt het voor eeuwig in en bijvoorbeeld een andere kerstfilm zou ook wel eens leuk zijn tijdens kerst.

Opvallend voor mij is, dat je niet het eindeloze aantal nederlandstallige films noemt die in het pakket zitten ingebakken. 

 

 


Offtopic, Cor. Als je je geroepen voelt om er wat van te vinden of mocht jij goede suggesties hebben voor aanvullingen en verbeteringen op het huidige pakket dan weet je hoe het hier werkt. Maak dan gerust een eigen topic aan. Kunnen we daar gezellig verder kletsen. 


Nadia, dit is een forum, en ik probeer vanuit een gebruikersview samen met Peter de originele poster (OP) op weg te helpen rond het pluspakket. Ik heb niet zoals jij verteld wat ik  persoonlijk er van vind.  Ook onder de 5 films voor 1 Euro zitten vaak best goede films. Ik koop ze alleen nooit omdat ik  na 1 keer kijken ze toch alleen maar weggooi. 


Allemaal bedankt voor de vele antwoorden en ik ga het eens bekijken om dan ook een oordeel te hebben.

Ik ben nu 89 jaar en voor het eerst op deze sie en moet alles leren.. tot horens.

Johan van der Werf


Graag gedaan, @jbvdwerf. We zijn erg benieuwd naar jouw oordeel over het Pluspakket (On Demand) Veel kijkplezier alvast :) 


Reageer