Skip to main content

Hallo,

 

ik heb van jullie een aanbieding gekregen om 3 maanden HBO gratis te proberen. Dat hebben we gedaan en we kwamen tot de conclusie dat dit voor ons geen toegevoegde waarde heeft. Vervolgens HBO weer keurig netjes binnen de tijd afgemeld en wat schetst mijn verbazing. Ik ben mijn voordeel wat ik al geruime tijd heb kwijt. Ik betaalde altijd €59 en dat is nu €63,35. Vandaag gebeld met de helpdesk en daar het antwoord gekregen. Jammer joh. Dit is toch vreemd.

Hi @Marc12345678 en welkom op het forum! 

Begrijpelijk dat je daar vraagtekens bij hebt. Is het niet toevallig zo dat HBO is opgezegd vlak voordat de factuur verscheen? Dan kan het namelijk zo zijn dat de opzegging en de factuur elkaar gemist hebben.

Daarnaast betaal je het abonnement altijd een maand vooruit, dus mocht je bijvoorbeeld gratis HBO hebben tot en met 10 februari, maar de factuur is voor de gehele maand februari, dan worden de kosten van 11 t/m 28 februari wel alvast in rekening gebracht. Die kosten krijg je op de volgende factuur weer terug als het abonnement in de tussentijd opgezegd wordt. 

Mocht dat hier niet het geval zijn, zou je dan je forumprofiel nog aan willen vullen met je adresgegevens en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dat laatste kan onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 🙂