Skip to main content

Goedendag, in mijn overzicht in mijn kpn zie ik staan dat ik een gratis hd tv ontvanger heb. In de praktijk heb ik dat niet. 
Hoe kan dat?

Gratis is natuurlijk een rekbaar begrip. Want bij KPN is niets echt gratis. Je betaald gewoon overal voor.

U heeft waarschijnlijk een wat ouder abonnement, een pakket, waar onder andere 1 of 2 tv ontvangers bij horen. Deze staan dan als "gratis" op de factuur. Terwijl ze natuurlijk onderdeel zijn van het pakket waarvoor u betaald.

Het kan zijn dat er bij uw abonnement 2 "gratis" ontvangers horen terwijl u er maar 1 in huis hebt. Mogenlijk omdat u toendertijd bij het afsluiten aangegeven heeft dat u maar 1 tv heeft.

Welke abonnement heeft u? En hoeveel ontvangers heeft u in huis?


Goedemiddag @Streppel en welkom hier op het KPN forum :)

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden. Ik vermoed dat het zo is zoals @Nick83 ook al aangeeft; vermoedelijk heb je een wat ouder type abonnement waar 1 of 2 tv ontvangers 'gratis' bij inzitten. Als je wil, kan ik het even voor je nakijken. Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Reageer