Skip to main content

Hallo,

Graag wil ik de gratis tv-ontvanger bestellen, die op MIJNKPN (zie onderstaande foto/printscreen) vermeld staat . Hoe kan ik deze krijgen??

 

Beste @17XTC 

Zoals je ziet in MijnKPN kun je op het plusje drukken, hij staat nu op 3, als je op het plusje klikt dan staat ie op 4, en daarna bestellen. Maar vind het raar dat ie gratis aangeeft. Maximaal is 2 TV ontvangers gratis, en alles daarboven is € 5,- extra per maand per TV ontvanger. Hoeveel TV ontvangers heb je?


Wij hebben er 3, maar een GRATIS TV ontvanger (zoals vermeld) kunnen we altijd wel gebruiken. 


Wij hebben er 3, maar een GRATIS TV ontvanger (zoals vermeld) kunnen we altijd wel gebruiken. 

@17XTC Helaas is dit niet zo, ik ga dit melden bij een KPN moderator. Want de site geeft verkeerde info. Je hoort nog van mij, en anders komt hier ook een KPN moderator langs.


Dit is natuurlijk heel misleidend en vervelend voor mij als klant. Ik heb vorige week diverse keren (in totaal bijna 1,5 uur) gebeld met KPN over storing in 1 TV ontvanger en dat we op de bovenverdieping slecht internet hadden. Ik heb een nieuwe TV ontvanger gekregen (na 3x bellen), maar aan het slechte internet was niets te doen. We zouden evt. super wifi aan kunnen schaffen voor € 199!!, maar dat vond ik geen optie. Toen ik vanmorgen op MIJNKPN keek, zag ik bovenstaande melding van een gratis TV ontvanger en was in de veronderstelling dat dit een voorstel/aanbieding is ter compensatie van onze klachten. Een dergelijke fout op een website is in veel gevallen bindend!!


@17XTC ik heb dit neergelegd bij de moderator, ik hoop snel bericht terug te krijgen. Maar het is erg druk op het Forum, we werken er hard aan om deze fout op de site op te lossen. Daarom is het goed dat je dit hebt aangekaart, en ik heb er een melding van gemaakt. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken hoe jou abonnement in elkaar steekt.


Ik heb hier vanmorgen al met KPN over gebeld en werd na bijna 2 uur bellen met 4 personen afgescheept met de opmerking "wij kunnen helaas niets voor jou betekenen, dit is een fout op onze website". In mijn eerste gesprek heeft iemand (Casper) via een viewer meegekeken op mijn PC, waar ik precies de melding kreeg. Hij gaf aan dat dit een fout was op de website en dat ik de eerste was die dit meldde. Verder gaf hij aan dat hij blij was dat ik dit meldde en dat men dit intern zsm zou oppakken om deze fout op de website te herstellen. 

Ik heb er helaas zelf niets aan overgehouden (ook niet als dank voor het vinden van deze misleidende fout), maar alleen KPN behoudt voor vragende telefoontjes van andere klanten


@17XTC dat zou dus inhouden dat je voor de 3de TV ontvanger € 5,- p.m. betaald. Zou je eens kunnen kijken op jou factuur? Want voor de 3de TV ontvanger moet je dus betalen als hun de fout toegeven.


Wij hebben het hussel-pakket en betalen 2x €5 extra voor in totaal 3 ontvangers. 


Ik vindt het vooral niet netjes, dat ik een fout op de website vind. Men hierop reageert dat men blij is dat ik dit meld en er daarna niet eens bedankje ( lees tegemoetkoming) vanaf kan


Ik vindt het vooral niet netjes, dat ik een fout op de website vind. Men hierop reageert dat men blij is dat ik dit meld en er daarna niet eens bedankje ( lees tegemoetkoming) vanaf kan

Ik ben in ieder geval wel blij dat je dit gemeld hebt. :thumbsup_tone2: TOPPIE! Dank daarvoor! Heb het ook bij de KPN moderators neergelegd, dit zijn andere medewerkers dan bij de klantenservice.


Ik heb mijn forumprofiel aangepast en ga er vanuit dat ik binnenkort nog iets hoor van de klantenservice, dat zou zeer zeker gepast zijn!!


Ik heb mijn forumprofiel aangepast en ga er vanuit dat ik binnenkort nog iets hoor van de klantenservice, dat zou zeer zeker gepast zijn!!

Ik hoop dat goed komt, fijn dat je je profiel hebt ingevuld. :wink:


Heb je wel 4 televisietoestellen in huis? Een benodigde TV is niet gratis natuurlijk.

TV ontvanger is alleen op je eigen adres te gebruiken.

Nog één gratis bovenop al 3 is een beetje vreemd inderdaad. Bij alles in 1 standaard en premium is 2 ontvangers inbegrepen (“gratis”) en is de rest à € 5 per maand per stuk bij te huren.

Bij Hussel heb je 1 ontvanger in je abo en is de rest à € 5 per maand per stuk bij te huren.


Wij hebben idd 4 TV's in huis, vandaar mijn vraag. Wij hebben hussel en 2 extra TV ontvangers.


Hallo @17XTC,

Dit is een bug in MijnKPN. Deze heb ik een tijdje terug destijds gemeld. Helaas is het krijgen van de gratis ontvanger niet mogelijk. Ik hoop dat ze het nu spoedig gaan oplossen. 


Dan ben ik blijkbaar niet de eerste die het meldt. Ze kunnen het beter oplossen, dat voorkomt gezeur


Ze kunnen het beter oplossen, dat voorkomt gezeur

Mee eens. Die regel hoort namelijk te verschijnen als je één ontvanger hebt, en er twee gratis mag hebben. Dit is alleen bij oudere abonnementen zo en niet bij de huidige. Ik vrees dat ze dit niet goed aangepast hebben. Ik hoop oprecht dat dit nu opgelost wordt inderdaad.