Skip to main content

Ik wil een gratis afstandsbediening bestellen via forum maar die geeft een foutcode aan, dus het bestellen gaat niet. 

Hoe kom ik nu aan een gratis afstandsbediening? 

Hallo @61mo ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Hieronder staat wat je moet doen als je een foutcode ziet staan :

 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Het is gelukt om de afstandsbediening te bestellen. Dank je wel voor de uitleg. 


Wij hebben zeer recentelijk ons KPN abonnement uitgebreid met aansluitingen voor twee TV's.
Bij al het aansluitmateriaal zaten uiteraard  ook twee nieuwe afstandsbedieningen 
Dezen zijn voor ons, ( resp.82 en bijna 80 ) haast niet te gebruiken omdat de bedieningsknopjes uitermate klein zijn , de daarop aangebrachte symbooltjes zeer moeilijk te onderscheiden zijn en de knopjes dezelfde kleur ( wit ) hebben als de hele AB.

Onze vraag is dan ook of de KPN voor ons ( ouderen) twee nieuwe AB's heeft welke geschikt is voor onze nieuwe TV-ontvangers en  voor ons gebruiksvriendelijker zijn.

Ik wacht graag reacties af van “lotgenoten” want KPN zelf is nagenoeg NIET te bereiken.

met vriendelijke groeten.

  1. van Dijck.

Hallo @Kunci die kun je via onderstaande link bestellen, niet gratis:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/233229/comfort-afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pos=299


Hallo Jan.

Bedankt voor de informatie.

Het lijkt een prima oplossing voor ons "probleem"…

Met vriendelijke groeten.

Kunci.


Graag gedaan @Kunci