Skip to main content
Hallo,

Ik lees op de site dat je bij een KPN compleet abonnement 2 tv ontvangers krijgt, maar wij moeten voor de tweede betalen. Hoe zit dat?



Gr Randolph
Hallo @Ran040 ,

je hebt 2 pakketten met tv , de 'basis' met 1 decoder en normaal internet en het gewone pakket met snel internet en 2 decoders, het laatste pakket is 10 euro per maand duurder, dus daar is niets gratis aan.
En als toevoeging: KPN Compleet staat daar los van. Dat krijg je als je een mobiel abonnement combineert met een vast abonnement (TV, internet en/of bellen). Daar zitten een aantal voordelen aan maar een extra decoder hoort daar niet bij. Wel een gratis pluspakket of Fox Eredivisie gratis, 5 euro korting op je mobiele abonnement, dubbele data en min/sms en gratis onderling bellen.
Hoi @Ran040. Ik zie dat Jan-D al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Op onze bestelpagina kan je bekijken wat er in het abonnement zit. In het Internet en TV Basis abonnement zit 1 tv-ontvanger gratis, Internet en TV heeft 2 tv-ontvangers gratis en het Opnamen pakket. Ik verwacht dat jij op dit moment het Internet en TV Basis of nog een Alles-in-1 instap abonnement bij KPN afneemt. In dat geval betaal je inderdaad €5,- voor een extra ontvanger.
Hallo,

Ik lees op de site dat je bij een KPN compleet abonnement 2 tv ontvangers krijgt, maar wij moeten voor de tweede betalen. Hoe zit dat?



Gr Randolph


@Ran040, welke abonnement heb je?


  • Bij Internet + TV Basis heb je maar 1 tv-ontvanger, voor de 2e tv-ontvanger kost het € 5,- p.m.
  • Bij Internet + TV heb je 2 tv-ontvangers bij het abonnement, neem je dan een 3e tv-ontvanger, dan kost dat weer € 5,- p.m.
Hopelijk weet je zo voldoende. 😉
Hoi @Ran040. Ik zie dat Jan-D al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Op onze bestelpagina kan je bekijken wat er in het abonnement zit. In het Internet en TV Basis abonnement zit 1 tv-ontvanger gratis, Internet en TV heeft 2 tv-ontvangers gratis en het Opnamen pakket. Ik verwacht dat jij op dit moment het Internet en TV Basis of nog een Alles-in-1 instap abonnement bij KPN afneemt. In dat geval betaal je inderdaad €5,- voor een extra ontvanger.

Was je me net voor @Vikash 😛
Hallo allen,



Bedankt voor jullie reacties!

Wat ik dan wel een beetje vreemd vind is dat je als trouwe klant met het Internet en TV Basis abonnement én een extra ontvanger a €5,- én het opnemen pakket a €5,- er niet op geattendeerd wordt dat je voor hetzelfde geld het Internet en TV abonnement hebt met dubbele internet snelheid en deze twee laatstgenoemde gratis. 🤔



Graag reactie hierop KPN!



Er gaan al veel klanten naar een andere provider door de prijsverhoging. Ik moet zeggen dat ik ook met deze gedachte speel.
Hallo @Ran040 , als klant wordt je geacht dat zelf in de gaten te houden.

Providers gaan in de regel geen klanten informeren dat iets goedkoper kan, dat kost ze omzet.

Je wordt wel meteen op de hoogte gebracht als iets duurder wordt.

Een voorbeeld uit het verleden:

Zonnet/Versatel, nu Tele2 bood plusminus 20 jaar geleden internet aan voor ongeveer NLG 75,- per maand, een paar jaar later was de prijs gezakt naar ongeveer NLG 50,- per maand, maar de betreffende klant kreeg niet automatisch een prijsaanpassing naar beneden toe. Toen hierover gereclameerd werd, werd de prijs meteen naar het actuele niveau bijgesteld.
Wat ik dan wel een beetje vreemd vind is dat je als trouwe klant met het Internet en TV Basis abonnement én een extra ontvanger a €5,- én het opnemen pakket a €5,- er niet op geattendeerd wordt dat je voor hetzelfde geld het Internet en TV abonnement hebt met dubbele internet snelheid en deze twee laatstgenoemde gratis.

Op basis waarvan heb je destijds voor Internet en TV Basis, met extra ontvanger en opnemenpakket, gekozen? Wie heeft je dat geadviseerd?
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, laat dan vooral een berichtje achter!

Reageer