Skip to main content

In november 2020 kregen wij het aanbod om drie maanden gratis Pluspakket aan te zetten. Twee weken voor afloop van deze drie maanden zouden jullie een mailtje sturen (al of niet weer uitzetten). Dat hebben jullie niet gedaan. Nu zitten wij met rekening van 9,99 extra waar wie niet om gevraagd hebben. Graag bericht hoe jullie dit oplossen.

Hoi @hhbb. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen herinneringsmail heb ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 


Is gedaan. Alvast bedankt voor antwoord

 


Bedankt voor de gegevens @hhbb, ik heb het voor je bekeken. Zo te zien liep de korting tot en met 23 februari en is het pakket op 14 maart uitgezet. Op de laatste factuur heb je al t/m 23 maart voor het pakket betaald, dit wordt daardoor automatisch al vanaf de 14e vergoed. De periode tot dan, vanaf 23 maart zal ik voor je vergoeden. Zowel de automatische vergoeding als mijn handmatige vergoeding za je op de volgende factuur zien staan.


Bedankt voor oplossing!

Â