Skip to main content

Ik kreeg een mail van kan met een gratis Pluspakket die ik kon aanzetten. Dit omdat we van Oxxio naar KPN gaan. Het lukt me alleen niet, want zodra ik het Pluspakket aanklikt rekent hij toch 9,99 euro per maand voor. Hoe moet ik dit dan wel doen. 

Hallo @Lakruithof ,

Je kunt het welkomstcadeau activeren zodra jouw abonnement is omgezet naar KPN. Lukt het daarna nog niet?

Dan zou ik even bellen met 0800-0402. Dat kan morgen weer vanaf 8.00.

Want dan weet je zeker dat de wijziging correct word verwerkt in de administratie van KPN. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Mijn abonnement is al overgezet en gekoppeld aan mijn mobiel. Helaas kan ik het alsnog niet gratis aanvragen. 


Zelfde probleem


Bij mij kreeg ik te horen dat ik een "Vodafone " pakket heb en daardoor geen recht had op het gratis pakket. Beetje jammer dat dit niet staat aangegeven in de mail! 


Ben ook overgezet van oxxio internet en tv.

Mail met gratis een jaar pluspakket.

Niet dus ,begint al goed bij de kpn.


@Rein123 

Probeer het morgen nog eens. Ik had gisteren hetzelfde probleem. Vandaag lukte het wel.


Bij mij kreeg ik te horen dat ik een "Vodafone " pakket heb en daardoor geen recht had op het gratis pakket. Beetje jammer dat dit niet staat aangegeven in de mail! 

Waarschijnlijk bedoelen ze het Telfort pakket.

Daar klopt dus niets van. Je hebt gewoon recht  op dat gratis Pluspakket.

Probeer het nog eens in MijnKPN.


Bij mij kreeg ik te horen dat ik een "Vodafone " pakket heb en daardoor geen recht had op het gratis pakket. Beetje jammer dat dit niet staat aangegeven in de mail! 

Waarschijnlijk bedoelen ze het Telfort pakket.

Daar klopt dus niets van. Je hebt gewoon recht  op dat gratis Pluspakket.

Probeer het nog eens in MijnKPN.

Sorry, je hebt gelijk met het Telfort pakket. Dat had hij inderdaad gezegd, mijn fout.

Maar ik heb het weer geprobeerd en nog steeds geen gratis Pluspakket, wel gratis espn. Maar dat hoef ik niet. 


@Lakruithof 

Er zijn wellicht verschillende acties in omloop. Ik ken de huidige actie die ik hieronder heb geplaatst. Kun jij anders een screenshot maken van wat jij hebt gehad? 

Los daarvan advies ik je nog steeds om even te bellen met 0800-0402. 

 

 

Jij bent toch ook een trouwe klant? 
Daarom belonen we je!

 

Voor onze trouwe klanten

Wij vinden dat trouwe klanten net dat beetje extra verdienen. Daarom kan je gratis je internetsnelheid verhogen, zolang je klant bij ons blijft. Een verhoging van 50 Mbit/s naar 100 Mbit/s. Word je blij van, toch?

ESPN Compleet erbij? Kijk je graag naar voetbal en andere topsport? Als trotse hoofdsponsor van de Eredivisie bieden we je ook 1 jaar lang gratis ESPN Compleet t.w.v. 156,- aan. Je krijgt dus 2 cadeaus. Geniet ervan!

Zo werkt het!

Verdubbel je snelheid!

  1. Klik op 'Zet aan in MijnKPN'
  2. Log in met je KPN ID
  3. Klik op het adres van je 'Thuis' producten
  4. Klik op 'abonnement wijzigen' onder je huidige internetsnelheid
  5. Kies je gratis snelheidsverhoging
  6. Klik op 'Bevestig hier je wijziging'

 


OK. Over 10 minuten gaan de lijnen open via 0800-0402. Op zaterdagochtend vroeg is het heel rustig. 

Gewoon even bellen zo. 

 

 


Het is eindelijk gelukt. Gratis Pluspakket aangezet. Had te maken met een storing ofzo.