Skip to main content

Hoi,

Ik heb een maand of twee geleden net als veel andere klanten een gratis pluspakket gekregen maar zie nu dat het pakket in rekening wordt gebracht.
Heb het pakket zelf nu maar verwijdert maar de factuur blijft, zou iemand van KPN dit voor mij kunnen oplossen.

Mvg,

Bos

Hallo @Dilligaf,

De factuur van KPN is daar in soms wat onduidelijk. Maar er wordt als je goed kijkt wordt eerst een bedrag in rekening gebracht en daarna staat er onder '’Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet -€9,99'’ of '’entertainmentkorting -€5,00'’ Mocht dit niet op jouw factuur staan dan klopt er inderdaad iets niet. Zou je voor de zekerheid jouw profiel willen aanvullen met jouw gegevens? (alleen de privé vakken, deze zijn zichtbaar voor jouw en KPN moderators) 


@ChrisWissink Juist normaal ziet het er ook zo uit het is ineens 18,65 euro duurder.
Ik heb mijn profiel aangepast je zou nu mijn informatie moeten kunnen zien.

Normaal
Fout

 


Hallo @Dilligaf,

Ik kan niet bij deze gegevens, alleen medewerkers van KPN kunnen dat. Deze gaan hier in de komende dagen op terugkomen. Je krijgt een mail zodra ze hier gereageerd hebben. 


Hoi @Dilligaf, welkom hier! Ik zie aan de facturen die je geplaatst hebt al wat er gebeurt is. Op 14 april is jouw Compleet komen te vervallen. Dat betekent dat je vanaf die datum de korting niet meer krijgt. Op die tweede factuur is dan ook een deel van de korting die je op de bovenste factuur kreeg weer in rekening gebracht. Plus de regulier kosten van het Pluspakket voor de nieuwe maand. Had jij een mobiel abonnement bij ons/Telfort die je nu hebt opgezegd? Of wellicht een huisgenoot met een mobiel abonnement van ons/Telfort die verhuisd is? Ik kan op het adres dat je opgeeft namelijk geen mobiele abonnementen vinden. En dan heb je inderdaad geen recht (meer) op het gratis Pluspakket.