Skip to main content

Ik wil van het gratis Plus Pakket af, want heb er geen behoefte aan. Maar het lukt niet om dat pakket op te zeggen.

@Rien Kl. Waarom zou u een gratis pakket opzeggen ? U bent niet verplicht om te kijken toch ?


Vergelijk het met een kast. Daar zet je alleen dingen die je wil "bezitten". Kom je tot de conclusie dat je wat je eerst bewaarde niet meer hebben wil, dan ruim je het op. Je gooit het in de vuilnisbak of brengt het naar de kringloop. In het zenderkastje van KPN zit het "gratis" Plus Pakket. Ik heb er geen behoefte aan. Dus.. Weg ermee! 

Terzijde.. KPN geeft veel zgn. "gratis" weg.

Mijn vrouw en ik hebben allebei een mobiel abonnement onbeperkt bellen. En wat krijgen we "gratis"? Onbeperkt onderling bellen. Maar dat konden we natuurlijk al met de bestaande abonnementen.

Vreemd overigens dat je als je een mobiel abonnement op je adres toevoegt je geen extra husselvoordelen  krijgt.

Binnenkort moet ik een 3e abonnement gaan afsluiten. Dat ga ik dus niet doen bij KPN maar bij bijv. YOUFONE. De facto (veel) goedkoper dan KPN. Een extra husselvoordeel bij een 2e of 3e KPN abonnement zou mij daarvan eventueel  kunnen weerhouden.. 


@Rien Kl. Dus deze korting krijgt u nu niet ? 

Heb je KPN Internet (& TV) voor Thuis? Dan krijg je tot €7,50 korting op elk KPN Mobiel abonnement op jouw adres. Alle voordelen van een KPN abonnement


@Rien Kl. Dus deze korting krijgt u nu niet ? 

Heb je KPN Internet (& TV) voor Thuis? Dan krijg je tot €7,50 korting op elk KPN Mobiel abonnement op jouw adres. Alle voordelen van een KPN abonnement

Zelfs met die korting zijn andere providers soms goedkoper. 

Nadeel van een 2de of 3de abonnement elders afsluiten is dat je geen mb's kunt delen. En onderling bellen is dan dus niet meer gratis.


@Rien Kl. Dus deze korting krijgt u nu niet ? 

Heb je KPN Internet (& TV) voor Thuis? Dan krijg je tot €7,50 korting op elk KPN Mobiel abonnement op jouw adres. Alle voordelen van een KPN abonnement

Zelfs met die korting zijn andere providers soms goedkoper. 

Nadeel van een 2de of 3de abonnement elders afsluiten is dat je geen mb's kunt delen.

@Nick83 Daarom heb ik ook geen mobiel abo bij KPN 😉. Het is een kwestie van ++ en -- .


Dit red je bij KPN bijvoorbeeld nooit:

Er zitten wel wat addertjes onder het gras. De onbeperkt bellen optie kost 2 euro extra. Bij KPN maar 1 euro extra. En als je perongeluk over die 10 GB data heen gaat, dan ga je wel voor de bijl denk ik. Ik vermoed dat je flink mag betalen voor de extra data. Bij KPN is dat onmogelijk. 


Hoi @Rien Kl.! Welkom op het forum. 😄 Je kunt in je MijnKPN kijken of je het Pluspakket daar bij de extra opties uit kunt zetten. Mocht dat niet lukken, dan heb je ook de optie om zenders te verbergen. Je kunt dan alles verbergen wat je niet gebruikt, zo kun je ook je zenderlijst mooi opruimen. 🙂 Mocht je het echt uit willen hebben en mocht dat niet lukken via je MijnKPN, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik het uit kan zetten. 


Ik stuit op het zelfde probleem, zeer flexibel KPN ik heb nu maar een andere mobiele provider genomen om er van af te komen en dat terwijl ik bezig was om alle 3 de mobiele abonnementen over te zetten naar KPN.

Dat met die kast zei ik ook al tegen de telefoonisten  van KPN maar het blijkt onmogelijk om iets wat je gratis krijg bij KPN en wat je niet wilt te laten verwijderen. 


Ik stuit op het zelfde probleem, zeer flexibel KPN ik heb nu maar een andere mobiele provider genomen om er van af te komen en dat terwijl ik bezig was om alle 3 de mobiele abonnementen over te zetten naar KPN.

Dat met die kast zei ik ook al tegen de telefoonisten  van KPN maar het blijkt onmogelijk om iets wat je gratis krijg bij KPN en wat je niet wilt te laten verwijderen. 

Je kunt het ook gewoon niet gebruiken @Frrr als je er geen behoefte aan hebt.

 


Ik stuit op het zelfde probleem, zeer flexibel KPN ik heb nu maar een andere mobiele provider genomen om er van af te komen en dat terwijl ik bezig was om alle 3 de mobiele abonnementen over te zetten naar KPN.

Dat met die kast zei ik ook al tegen de telefoonisten  van KPN maar het blijkt onmogelijk om iets wat je gratis krijg bij KPN en wat je niet wilt te laten verwijderen. 

Je kunt het ook gewoon niet gebruiken @Frrr als je er geen behoefte aan hebt.

 

Ik kom het tegen met zappen dat zijn 25 zenders waar ik op door moet zappen heb liever dat ze gewoon weg zijn.


Hallo @Frrr bij sommige KPN-decoders kun je een zenderfavorietenlijst aanmaken en dan zie je alleen die zenders die je ook wilt zien.

Misschien kan dat bij jouw decoder ook wel.

Succes.

 


Hallo @Frrr bij sommige KPN-decoders kun je een zenderfavorietenlijst aanmaken en dan zie je alleen die zenders die je ook wilt zien.

Misschien kan dat bij jouw decoder ook wel.

Succes.

 

Heb me bij een andere provider voor mobiel aangemeld, KPN mobiel abbo word opgezegd en nummer mee overgenomen.

Dat lost het ook op.

Er zijn meer wegen die naar Rome lijden.