Skip to main content

Heeft iemand ervaring met de gratis tv die hij of zij niet heeft ontvangen. Ik wacht er ook nog steeds op. Volgens Kpn krijg ik hem niet omdat er geen bevestiging is. Heb via de black friday actie een abonnement afgesloten. 

Hallo @Ed1964,

Daar zijn genoeg ervaringen mee. Maar heb je wel voor minimaal een jaar een abonnement afgesloten destijds?  Vul even je forumprofiel in met je gegevens, dan gaan ze het hier voor je uitzoeken. 


Heeft iemand ervaring met de gratis tv die hij of zij niet heeft ontvangen. Ik wacht er ook nog steeds op. Volgens Kpn krijg ik hem niet omdat er geen bevestiging is. Heb via de black friday actie een abonnement afgesloten. 

Nou @Ed1964 , 

Daar is een gigantisch groot topic over volgeschreven, ervaringen voldoende : 

https://forum.kpn.com/internet-9/black-friday-deal-samsung-smart-tv-is-vertraagd-487386


Hoi @Ed1964, welkom op het forum! Als jij tijdens de actieperiode een abonnement hebt afgesloten met een jaarcontract en daarbij hebt gekozen voor de tv en niet voor de korting, dan zou jij ook in aanmerking moeten komen voor de tv. Als dit zo is, dan staat dit in je officiële bevestiging. Je zou dan ook, in de afgelopen maanden, informatie moeten hebben gekregen rondom de vertragingen die helaas zijn ontstaan met het leveren. Inmiddels zijn de tv's echter wel zo goed als allemaal bezorgd. Als jij nooit iets hebt gehoord verwacht ik echter dat je toch niet in aanmerking komt. Dit wil ik graag voor je nakijken. Vul daarvoor dan je forumprofiel in, en laat hier weten als je dat gedaan hebt. 


Het grote probleem is dat ik geen bevestiging heb gektegen van de aanvraag. Ik heb toendertijd duidelijk aangegeven dat ik voor de tv koos. Ook is mij verteld dat het wel even kon duren omdat er zoveel aanvragen waren. Dus is het bij de kpn wel bekend dat er gekozen is voor de tv. Kortom ben ik door de kpn misleid. Ik heb tv, internet vast bellen en kpn mobiel. Dus het hele pakket. Ik ga zeker overwegen om na de looptijd het hele pakket op te zeggen en te kiezen voor een betrouwbate provider. Ik voel me belazerd en musleid op wel een hele gemene manier. 


Dat is heel vervelend. Maar… koop zelf een tv van het kortingsbedrag :wink: . Het was namelijk of de korting of de tv en niet beide.


Die korting heb ik ook niet gehad!😡


Heb je je gegevens hier al ingevuld zodat @Erik_ e.e.a. kan nakijken? Dat vroeg ie 13 mei j.l. en ik heb de indruk dat je er nog niet aan toe bent gekomen.


Vul dan inderdaad je gegevens in, Ed, want zonder dat kan ik niets nakijken :)